ניהול תיק השקעות: אל תשקיע לחינם, עשה זאת נכון וחכם!

פורסם:

כיצד אתם מעדיפים לנהל את הכסף שלכם, באמצעות מנהל תיקים מוסמך הפועל מטעם בית השקעות או באופן עצמאי באמצעות מסגרות השקעה מקוונות? כך או אחרת, אתם נדרשים לבצע התאמה מדויקת ומלאה בין אפיקי ההשקעה השונים העומדים לרשותכם לבין היכולות הכלכליות והצרכים האישיים של כל אחד ואחת מכם. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים מקצועיים על פיהם מומלץ לנהל את תיקי ההשקעות שלכם.

שאלות חשובות בדרך לניהול תיקי השקעות

היצע המוצרים הפיננסיים העומד לרשותכם כיום בכל הקשור לניהול תיקי ההשקעות, מחייב אתכם להעלות מספר שאלות בטרם בחירת מסלול ההשקעה המיועד לכם. שאלות אלו נועדו להגדיר את אופי ההשקעה שלכם ואת הרכב המוצרים הפיננסיים אשר יופיעו בתיק השקעות שלכם. להלן השאלות שחשוב מאוד שתעלו בטרם פתיחת התיק:

מהו סכום ההשקעה המיועד לצרכי חיסכון או השקעה? סכום ההשקעה נקבע על פי יכולותיכם הכלכליות ובהתאם לכספים העומדים לרשותכם הן לצרכי חיסכון והן לצרכי השקעה. זכרו- חייבת להתבצע הפרדה בין סכומי הכסף העומדים לרשותכם לצרכי ניהול התקציב השוטף לבין סכומי ההשקעה במסגרת ניהול תיק ההשקעות.

מהו טווח ההשקעה הרצוי לכם? הקפידו להגדיר מראש את פרק הזמן בו תרצו להחזיק בתיק השקעות. הגדרה זו תאפשר לכם להרכיב את המוצרים הפיננסיים המותאמים ביותר לתקופת הזמן אותה הגדרתם מראש.

מהם אפיקי ההשקעה המותאמים לכם? בחירת המוצרים הפיננסיים מהם יורכב תיק ההשקעות שלכם חייב להתבצע על פי סכומי ההשקעה העומדים לרשותכם ועל טווח ההשקעה הרצוי לכם.

ניהול תיק השקעות יש לתכנן בהתאם

כדי לנהל נכון את תיק ההשקעות שלכם או כל מוצר פיננסי אחר יש לשאלות את השאלות הבאות:

  • מהי רמת הסיכון הנלווית להשקעה? כל השקעה מעצם היותה השקעה לטווח הבינוני או הארוך כרוכה בנטילת סיכונים כאלו ואחרים. באמצעות תכנון רמת הסיכון תוכלו לנהל את תיק ההשקעות באופן סולידי תוך כדי התאמת המוצרים הפיננסיים מהם מורכב התיק ליכולותיכם הכלכליות ולאופי ההשקעה המותאם לכם ברמה האישית.
  • מהי רמת התשואה הנדרשת? התשואה אותה תקבלו עבור ניהול תיק ההשקעות שלכם קשורה באופן ישיר לרמת הסיכון הנלווית לתכנון ההשקעה, לדוגמא: תיק השקעות סולידי יאפשר לכם ליהנות מרמת סיכון נמוכה ומתשואה קבועה (קטנה אומנם) לאורך זמן.
  • מה הם דמי הניהול הנגבים מכם עבור ניהול התיק? במידה ובחרתם לנהל את תיק ההשקעות שלכם באמצעות יועץ השקעות (מנהל תיקים מוסמך) הפועל מטעם בית השקעות או גוף פיננסי כזה או אחר, תדרשו לשלם דמי ניהול ברמה השוטפת עבור החזקת התיק וניהולו. תשלום זה ניתן למיקוח וחשוב לוודא את רמת השקיפות המוענקת לכם מטעם בית ההשקעות. כמו כן, הקפידו לברר מהם השירותים האישיים המוענקים לכם על ידי מנהל התיק.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ניהול תיק השקעות מנהלים רק עם המומחים

צוות המומחים של "המרכז הישראלי לחיסכון", מכיל אנשי מקצוע המעניקים שירותי בקרה והכוונה בקבלת החלטות פיננסיות והתאמת ניהול תיק ההשקעות שלכם לשאיפות ולצרככם האישיים. שירותי ניהול התיקים המוצעים, מאפשרים לכל משקיע ליהנות מניסיון הרב וכמו כן, ליהנות משירות זמין ומהיר, אשר יאפשר לכם לבחון בצורה מקצועית ומקיפה את מכלול החלופות והאפשרויות העומדות לפניכם בטרם פתיחת תיק השקעות.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לניהול תיק ההשקעות שלך

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם