ביטוח בריאות פרטי – השוואה חכמה לבחירה נכונה!

פורסם:

מהם הפרמטרים אותם מומלץ להשוות בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים? כיצד ניתן להשוואת בין הפוליסות השונות המוצעות לכם בתחום זה וכיצד הליך של סדר בביטוחים יכול לסייע לכם בהוזלת תעריף ביטוחי הבריאות? ביקשנו מסוכנת הביטוח נטלי ישראל לעשות לכם סדר בדברים.

ביטוח בריאות פרטי הינו מוצר ביטוחי נפוץ ופופולארי המשווק על ידי כל אחת מחברות הביטוח הגדולות והמובילות ביותר בישראל. בשנה החולפת נכנסה לתוקפה הרפורמה החדשה בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים במסגרתה כל חברות הביטוח מחויבות בתנאי פוליסה אחידים בתחום ביטוחי הבריאות.

הרפורמה החדשה נועדה לאפשר לציבור המבוטחים לקיים הליך השוואתי מהיר ונקודתי בכל הנוגע למחירי הפוליסות המוצעות להם. יחד עם זאת, תנאי הפוליסה האחידים אינם כוללים בתוכם מגוון רחב של הרחבות ביטוחיות אשר נכללו בפוליסות הבריאות טרום הרפורמה, לרבות, תאונות אישיות, מחלות קשות, השתלות ועוד.

הפרמטרים החיוניים להשוואת פוליסות בריאות

פוליסת בריאות פרטית מומלץ לרכוש באופן כזה המותאם לצרכיו הביטוחיים האישיים של כל מבוטח ומבוטחת. הצרכים הביטוחיים האישיים נקבעים בעיקר בהתאם לגילו של המבוטח, מצב בריאותו הכללי, היסטוריית המחלות המשפחתיות, תחום עיסוקו המקצועי ועוד.

לאחר הגדרת הצרכים הביטוחיים האישיים, מומלץ לקיים הליך השוואתי בין הפוליסות השונות המוצעות לכם בהתאם לכל אחד מהפרמטרים הבאים: היקף הכיסויים הביטוחיים העומדים לרשותכם, תנאי הפעלת הפוליסה, תקופת האכשרה המוצעת לכם, גובה הפיצוי הכספי המובטח לכם, היקף השיפוי העומד לרשותכם, וכמובן, טיב השירות העומד לרשותכם ומערך השירות העתיד לטפל בתביעות הביטוחיות מצידכם בתחום זה.

השוואה בין חברות הביטוח השונות בתחום ביטוחי הבריאות- כיצד?

מכיוון שרובכם אינכם בקיאים ברזי ענף הביטוח, הליך השוואתי בין חברות הביטוח השונות בתחום ביטוחי הבריאות, הינו הליך אותו מומלץ לקיים באמצעות גוף מקצועי אשר יסייע לכם לבחון את תנאי הפוליסות השונות המוצעות לכם.

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות ממערך שירות מקצועי בעל ניסון עשיר המתמחה בבחינה מדויקת של תוכניות הביטוח השונות בתחום ביטוחי הבריאות. מערך שירות זה כולל בתוכו גם שירות לקיומו של מבדק ביטוחי במסגרתו מומחי המרכז עורכים עבורכם סדר בביטוחים השונים אותם אתם מחזיקים לרשותכם.

הליכי הסדר בביטוחים נועדו בין היתר למטרות איתור כפילויות ביטוח בתחום ביטוחי הבריאות, דבר היכול להוזיל בעבורכם באופן משמעותי את גובה התשלום החודשי עבור הביטוח.

אם אתם רוצים לדעת יותר על הליכי ההשוואה המקצועיים שלנו בתחום ביטוחי הבריאות ואתם רוצים להוזיל את תעריפי הביטוח באמצעות סדר בתיק הביטוח אני מזמינה גם אתכם ליצור איתי קשר עוד היום!

נעים מאוד,
שמי נטלי ישראל, שותפה בכירה בצוות המומחים של  המרכז הישראלי לחיסכון, מומחית ביטוח ופיננסים ובעלת רישיון ביטוח פנסיוני של  משרד האוצר. יש לי ניסיון רב כסוכנת ביטוח פנסיוני ואני מכירה מקרוב מאוד את שיטות העבודה וקבלת ההחלטות בחברות הגדולות. אני שמה כערך עליון את התאמת הכיסוי הביטוחי באופן אישי ללקוח לפי מצבו הבריאותי, המשפחתי והכלכלי.

אני רוצה להזמין אתכם, לבדוק כמה ניתן לחסוך בתיק הביטוח  שלכם ולהבטיח שיש לכם את הכיסוי הטוב ביותר שאתם יכולים לרכוש עבור המשפחה שלכם.

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון נייד: 050-8104876 או להשאיר פרטים כאן באתר ואשמח לעזור

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם