ביטוח תאונות אישיות: בקשה לתביעה ייצוגית נגד "הפניקס"

פורסם:

על פי הטענה, חברת הביטוח הפרה את הנחיות משרד החינוך בביטוח תאונות אישיות לתלמידים כאשר היא גובה את מלוא הפרמיה לה היא זכאית על פי דין לצורך הפוליסה המינימלית המחייבת, אך אינה מעניקה פיצוי עבור תקופת הריתוק לבית או לבית החולים

מקרה נוסף בו חברות הביטוח עומדות בפני תביעה: חברת הביטוח "הפניקס" נתבעת על כך שהפרה לכאורה, את הנחיות משרד החינוך בביטוח תאונות אישיות לתלמידים.
התובע טוען כי בחברה פעלו בניגוד להנחיות מנכ"ל משרד החינוך, ובמקום לבטח את התלמידים בפוליסה המינימלית והמחייבת של החברה למשק ולכלכלה, ביטחו אותם בפוליסה כללית לתאונות אישיות אשר אינה מעניקה פיצוי עבור תקופת הריתוק לבית או לבית החולים.

הקבוצה אותה מבקש התובע לייצג הינה כל תלמיד שלמד אצל עמותת א. ג'ורג'יוס הקדוש, כל תלמיד הזכאי ואשר לומד במוסד חינוכי שמצוי בתחום עיריית רמלה וכל תלמיד שלומד ולמד וטרם הגיע לגיל 21 או שטרם חלפו שלוש שנים מעת האירוע הביטוחי, ואשר היה מבוטח בהפניקס בביטוח תאונות אישיות לתלמידים ונגרמה לו נכות זמנית שבגינה נעדר מהמוסד החינוכי למשך 21 ימים לפחות, ואשר לא קיבל כל פיצוי עבורם. התובע העריך את נזקו האישי בכ-2,000 שקלים, ואת הנזק לכלל חברי הקבוצה בכ-60 מיליון שקלים לכל הפחות.

ביטוח תאונות אישיות הינו ביטוח הכרחי לא רק לקבוצות אלא גם ליחידים המבטחים את עצמם באופן פרטי אך חשוב לדעת איך לעשות אותו. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחסכון ישמח לסייע לכם בהסברה והכוונה בנוגע לביטוח חשוב זה. מה עלותו ואילו מקרים הוא מכסה. ביטוח עושים מומחים. אנו עומדים לרשות הציבור בכל שאלה ובירור.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם