השוואת קרנות השתלמות – למה חשוב להשוות?

פורסם:

המטרה המרכזית שלשמה אנו מנתבים את כספנו למקורות השקעה כאלה ואחרים, היא לצורך השגת תשואה טובה יותר עבורו. קרנות השתלמות, בדומה לכל אפיק השקעה אחר, חייבות להימדד על פי מספר פרמטרים מקצועיים אשר יסייעו לכם לבחון את אפקטיביות הקרן לטווח הקצר או הבינוני בכל הנוגע לתשואה הכספית אותה תשיגו. בנוסף, ישנם פרמטרים מקצועיים נוספים עליהם מומלץ להניח את הדעת במסגרת השוואת קרנות השתלמות. מה הם אותם פרמטרים ולמה חשוב לערוך את ההשוואה ביניהם? כל כך ועוד בשורות הבאות.

מספר מילים על קרנות השתלמות

קרנות השתלמות הן מכשירי חיסכון לטווח הקצר או הבינוני, והן מהוות את מכשיר החיסכון היחידי הפטור ממס. בשנים האחרונות, לאחר מספר תיקוני חקיקה, יכול כל עובד שכיר או עצמאי במדינת ישראל לבחור באופן אישי את קרן ההשתלמות באמצעותה הוא יצבור חסכון לכל מטרה לטווח הקצר או הבינוני, וזאת באמצעות הפרשת כפסים חודשיים או תקופתיים מכלל הכנסותיו. כמו כן, יכול כל אדם לבצע העברת קרן ההשתלמות אשר ברשותו לכל בית השקעות ומסלול השקעה בו יהיה מעוניין לחסוך ולהשקיע את כספו.

השוואת קרנות השתלמות

השוואת קרנות השתלמות- כיצד?

כיום, בניגוד לעבר, כל עובד שכיר במדינת ישראל רשאי לבחור את קרן ההשתלמות בה הוא ישקיע את כספיו. הבחירה החופשית של העובדים שלא באמצעות ציבור המעסיקים, הובילה לפתיחת שוק התחרות בתחום קרנות ההשתלמות, וכיום, עומד לרשותכם היצע נרחב של מסלולי השקעה במסגרת קרנות השתלמות. בבואכם לבחור אחת מקרנות ההשתלמות, מומלץ לקיים הליך השוואת קרנות השתלמות בהתאם לפרמטרים הבאים:
רמות הסיכון של הקרן, תשואת הקרן על פי ממוצע מצטבר לאורך זמן, דמי הניהול אותם תדרשו לשלם בגין ניהול הקרן על ידי בתי השקעות או הגופים הפיננסיים המנהלים עבורכם את הקרן, רמת השירות אותו תקבלו מחברת הניהול ועוד.

בעת עריכת ההשוואה בין מסלולי הקרן השונים המוצעים לכם, הקפידו לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

  • האם התשואה המוצגת לכם היא לאחר שכלול הפחתת דמי הניהול? 
  • מהו גובה דמי הניהול הנדרש? 
  • מהי רמת הסיכון אותה אתם נוטלים במסגרת מסלולי ההשקעה השונים של הקרן? 
  • האם רמת הסיכון מותאמת ליכולותיכם ומצבכם הכלכלי? 
  • מהו השירות המוצע לכם במסגרת ניהול הקרן באמצעות בית ההשקעות או הגוף הפיננסי בו בחרתם?

במקביל, התחרות ההולכת וגדלה בין בתי ההשקעות והגופים הפיננסים השונים בכל הנוגע לצירוף עמיתים למסלולי קרנות השתלמות, מאפשרת לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מהטבות שונות הכוללות בין היתר: סכום ביטוחי למקרי מוות, סכומי ביטוח במקרה של אובדן כושר עבודה או תאונה אישית ועוד.

מענה ממוקד ומקצועי על כל אחת מהשאלות המופיעות לעיל, יאפשר גם לכם לבחור את מסלול ההשקעה האופטימלי ביותר עבורכם לטווח הקצר או הבינוני. כיום, תוכלו ליהנות משירותי הכוונה מקצועיים המיועדים לצרכי השוואת קרנות השתלמות והתאמת הקרן האידאלית ביותר עבורכם. אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של אמצעים מקצועיים לבחינת קרן ההשתלמות.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

השוואת קרנות השתלמות עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכל לקוח מבדק פנסיוני מקיף לכספי החיסכון שלכם. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מתמחה במתן הכוונה לבחירת קרן השתלמות המותאמת בדיוק לצרככם האישיים. השרות  המוענק ללקוחות המרכז הישראלי לחיסכון הוא אישי וישיר, ומלווה בנוסף במנהל השקעות בעל ניסיון עשיר בשוק ההון.

לקבלת השוואה  ובחירה ייחודית לקרן השתלמות המתאימה בדיוק לצרככם האישיים, לחצו על כפתור " לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן השתלמות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם