מעבדות לחירות – מבדק פנסיוני מקיף

פורסם:

האביב הגיע ואיתו תקופה של התחדשות, ניקיון ויציאה לחירות. חשוב לנצל את פרץ המוטיבציה החדש לא רק לניקיונות הבית ולטיולים אלא גם כדי לעשות קצת סדר וניקיון בעולם הפיננסי שלנו.

ניקיון פיננסי: סדר בהתנהלות פיננסית

השוק מוצף מוצרים פיננסיים רבים, ריבוי המוצרים מעודד תחרות בין החברות השונות ולהוזלת עלויות לאזרח הפשוט. טווח התמרון בין המוצרים השונים (והפרמיות) גדל, ואיתו גם הבלבול. אדם מקצועי בעל ראיה פיננסית יכול בקלות לאתר תוכנית אופטימלית לו ולמשפחתו וכך למעשה, לחסוך בכסף.
חלקנו מכיר בוודאי סוכן ביטוח כזה או אחר, "חבר של חבר" שעוזר לנו בכל העניינים הפיננסיים, החל מבחירת קרן פנסיה טובה, ועד להשוואה בין קופות גמל.
אך לא כולם מכירים אדם כזה, ולא כולם יודעים את ההבדל בין קרן פנסיה לביטוח מנהלים או מה צריך לשאול, וזה בסדר, דווקא במצבים אלו ביצוע בדיקה פיננסית על ידי גורם מקצועי עשויה להניב פרות רבים ולחסוך בעלויות מיותרות.

גורם מקצועי יכול לעשות סדר במוצרים הפיננסיים שלנו, להחליף מוצרים ישנים בחדשים יעילים יותר, כאלה שיעזרו לנו לחסוך יותר.
כאשר מקבלים הכוונה פיננסית, חשוב להיות חלק פעיל מכלל התהליך, הבהרת היעדים הפיננסיים, והבנת אופן פעולת התוכניות השונות יעזרו לשקט הנפשי שלכם.

התחדשות פיננסית: תכנון נכון לתוצאות מבטיחות

לכולנו בא לפעמים להתחדש באוטו חדש, סמארטפון, או סתם עוד זוג נעליים. אך מה לעשות, רובנו נושאים בנטל יוקר המחיה בארץ, שכר דירה, גנים לילדים ואפילו קוטג! היו חלק מגל מחאה חברתית ששטף את המדינה בשנה האחרונה.
בינתיים המצב לא השתנה, וכדי לרכוש סמארטפון חדש צריך לחשוב פעמיים. אך מה אם נתכנן קדימה? – לא 20 שנה קדימה – שנה קדימה.
אם נדע לחסוך בצורה נכונה, נוכל לרכוש או להתחדש כל שנה או תקופה מבלי לפגוע בתזרים החודשי שלנו.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

חירות פיננסית: החופש לבחור את הטוב ביותר

האומץ לשנות הרגל קבוע חשוב מאוד בהתנהלות פיננסית נכונה. השינויים הדינמיים הקורים בשוק ההון ובהתנהלות היומיומית מחייבים אותנו לבדוק אחת לתקופה האם התכניות הפיננסיות שלנו מתאימות עדיין לצרכינו האישיים. בזמן האחרון, אנו נחשפים למיזוגים ורכישות של גופים פיננסים כאלה ואחרים וחוסך שבחר בחברה שהתאימה לאופי שלו בעבר כבר איננה ויש בעל הבית חדש עם בחירות ודרך השקעה שונה לגמרי ממה שהיה נהוג בעבר. אז למה שמישהו שאנחנו לא מכירים ינהל את העתיד הכלכלי שלנו? יש לנו את הזכות לבחור את הטוב בשבילנו.

מבדק פנסיוני עם המרכז הישראלי לחיסכון

השינויים הרבים שחלים היום בשוק הפנסיוני (חוקים ותקנות) מצריכים את קהל החוסכים והמבוטחים במדינת ישראל לבדוק אחת לתקופה את החסכונות הפנסיוניים והפיננסים ואת מרכיבי הביטוח הקיימים אם בכלל. אנו במרכז הישראלי מרכזים מאמץ משותף עם קהל הלקוחות שלנו כדי להבטיח התאמה מלאה של התכניות הפיננסיות שלהם ולהבטיח להם עתיד כלכלי מבטיח בעזרת מבדק פנסיוני מקיף אחת לתקופה. אנו מזמינים אתכם לבצע עמנו מבדק פנסיוני מקיף הכולל בדיקה של התוכנית הפיננסיות ומעטפת הביטוחית שלכם, כדי להבטיח עתיד כלכלי מבטיח ושקט נפשי.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם