ביטוח חיים – הכי זול בישראל

פורסם:

מחפשים אחר ביטוח חיים במחיר הכי אטרקטיבי בישראל? רוצים לדעת יותר על סוגי הביטוח השונים העומדים לרשותכם במסגרת ביטוחי חיים? הגעתם למקום הנכון. אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו למצוא את כל המידע העדכני והרלוונטי ביותר בנוגע לפוליסות ביטוח חיים והמעטפת הביטוחית בכלל.

בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מורחב אודות תחום ביטוחי החיים. לאחר שתעיינו בחומר המוצג לפניכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות כפתור "לקבלת הצעה", וליהנות ממספר הצעות אטרקטיביות במיוחד להעמדת פוליסת ביטוח חיים.

ביטוח חיים – כל האפשרויות

בתחום פוליסות ביטוחי החיים עומדים לרשותכם מספר סוגים שונים של ביטוחי חיים: ביטוחי ריסק, ביטוח חיים בפרמיה משתנה וביטוח מנהלים. לכל אחד ממסלולי הביטוח השונים קיימות מספר חלופות המותאמות לצרכים השונים שלכם. בשורות הבאות נציג בפניכם מספר חלופות בתחום ביטוחי החיים.

  • ביטוח חיים בפרמיה משתנה- מסלול ביטוחי זה מבוסס על תשלומי פרמיות ביטוחיות בהתאם לגילו של המבוטח. הרעיון העומד מאחורי מסלול ביטוחי זה מבוסס על ההנחה הטוענת כי מבוטחים צעירים בגילם הם אנשים בריאים יותר, ולכן הסיכון הביטוחי קטן יותר. על פי הנחת יסוד זו, פוליסת ביטוח החיים בפרמיה משתנה אומדת את תעריפי הפרמיה בהתאם לגיל המבוטח, ותעריף הפרמיה ילך ויגדל בהתאם לגילו של המבוטח.
  • ביטוח ריסק לצרכי הבטחת הכנסה לאחר מותו של המבוטח- ביטוח חיים מסוג זה מעמיד לרשות בני משפחתו של המבוטח סכום פיצוי הנקבע על פי גבוה הפרמיה הביטוחית. סכום הפיצוי מוענק לבני משפחתו של המבוטח לאחר מותו במסגרת תשלום פיצוי חד פעמי, או לחילופין, במסגרת קצבה חודשית.
  • ביטוח ריסק המיועד לצרכי פירעון בזמן מוגדר מראש- מסלול ביטוחי זה מגדיר מראש את מועד פקיעת הביטוח, כלומר, תשלום סכום פיצויים המשולם למבוטח מיד עם סיום תקופת הביטוח.
  • ביטוח ריסק במסלול פיצויים יורד- מסלול ביטוחי זה הוא אחד התנאים המקדימים לנטילת הלוואות משכנתא בבנקים המסחריים בישראל העוסקים בתחום המשכנתאות. במסגרת מסלול זה סכום הפיצוי הולך ויורד בהתאם לתקופת החזר התשלומים בגין הלוואת המשכנתא אותה נטלתם.
  • ביטוחי מנהלים- ביטוח המנהלים הוא למעשה ביטוח חיים-ריסק עם מסלול חיסכון. במסגרת ביטוח זה, חברות הביטוח מעבירות לרשותכם את תשלומי התגמולים עם הגיעכם לגיל פרישה, או לחילופין, הן מעבירות את תשלום התגמולים לבני משפחתכם במקרה מוות של המבוטח.

ביטוחי חיים בהתאמה אישית

רכישת פוליסת ביטוח חיים מחייבת אתכם לחתום על טופס גילוי נאות המפרט את מצבכם הבריאותי בעת רכישת הפוליסה, ולכן חשוב לבחור את פוליסת הביטוח המותאמת באופן אישי לכל אחד ואחת מכם, גם על פי גילו, מצבו המשפחתי ומצבו הבריאותי. אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו למצוא מגוון נרחב של הצעות ביטוחיות המוענקות לכם באופן אישי. צרו עימנו קשר עוד היום וגם אתם תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של שירותים המוצעים לכם במסגרת רכישת פוליסות ביטוח חיים.

זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול השירותים המקצועיים המוענקים בתחום ביטוח החיים במרכז הישראלי לחיסכון.

 לקבלת הצעה ייחודית לביטוח חיים המתאים בדיוק לצרככם האישיים, לחצו על כפתור " לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר.

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם