הראל מגוון: שילוב מנצח בין השקעה וחיסכון

פורסם:

הגישה החדשנית העומדת בבסיס "מגוון השקעות אישי" נותנת מענה לחוסך המודרני, אשר מעוניין לשלב בין היתרונות של אפיק חיסכון לבין הרווחיות והגמישות של אפיק השקעה

מגוון השקעות אישי של חברת הביטוח המצליחה, הראל, הינה תוכנית חיסכון והשקעה של כל סכום כסף (קטן כגדול), לטווחי זמן שונים ולכל מטרה. יתרונה הגדול של התוכנית הוא בכך שהיא מאפשרת לך לבחור בדרך ניהול החיסכון המועדפת עליך, מבין מגוון מסלולים נזילים, ברמות שונות של דינאמיות. באפשרותך לנוע בין המסלולים בכל זמן, ואף לשלב בין מספר מסלולים, כל זאת, בדמי ניהול אטרקטיביים במיוחד ובליווי מקצועי צמוד.

מגוון מסלולי השקעה

ב"מגוון השקעות אישי" מוצעים לך מגוון מסלולים לבחירה, הפותחים בפניך את כל אפשרויות ההשקעה המתאימות לך מבחינת פוטנציאל תשואות ושקט נפשי: מהסולידית ביותר ועד להשקעות המתאפיינות בדינאמיות גבוהה, עם אפשרות לשלב או לנוע ביניהן, המעבר הינו חופשי ואינו כרוך בעלויות כלשהן.
כל מה אתה צריך לעשות הוא לבחור בסוג ההשקעה המתאים ביותר לצרכיך, וליהנות משקט נפשי ומידיעה כי כספך מופקד בידיים הבטוחות ביותר.

נזילות ההשקעה

הכספים המושקעים ב"מגוון השקעות אישי" ניתנים למשיכה בכל עת, ללא הגבלה וללא תלות בתחנות יציאה מוגדרות.הכסף שלך עובד עבורך עד הרגע בו אתה זקוק לו.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

דמי ניהול בהראל מגוון

במגוון השקעות אישי, העלות היחידה היא דמי ניהול בשיעור נמוך (עד 2%) וזאת מכספי הצבירה בלבד, על פי חוזה קבוע וידוע מראש. אין עמלות קניה ומכירה, אין דמי שבירה אין דמי משמרת, שיעור הוספה או דמי הפצה – כל אותן עמלות מוכרות ויקרות אשר מקטינות בצורה משמעותית את החיסכון שלך. במרכז הישראלי לחיסכון ישנו מנגנון מיוחד אשר פועל לטובת החוסכים ומוזיל משמעותית את דמי הניהול בתוכנית.

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד בהראל מגוון – לחצו כאן >>

דחיית מס

במגוון השקעות אישי אין התחשבנות מס עד למשיכה חלקית או מלאה, כך שניתן לעבור בין המסלולים השונים באופן חופשי.
לדוגמא : ניתן לעבור ממסלול המשקיע ב-עד 70% מניות למסלול המשקיע ב עד 20% מניות ללא תשלום מס על הרווחים.

אפשרות הוספת מרכיבי ביטוח

מגוון השקעות אישי מאפשרת (בחלק מהמקרים) להוסיף מרכיבי ביטוח כגון: שחרור למקרה אובדן כושר עבודה וביטוח למקרה מוות (תמורת תוספת פרמיה).

התחייבות חוזית כלפי החוסך

במגוון השקעות אישי קיימת התחייבות חוזית של הראל כלפיך, כך שמובטח לך כי דמי הניהול הינם קבועים ולא ישתנו במהלך התוכנית.

שימוש בתוכנית הראל מגוון כערובה להלוואה

הראל חברה לביטוח מאפשרת לך לקבל הלוואה בתנאים אטרקטיביים, תוך שימוש בתוכנית מגוון השקעות אישי כעירבון להלוואה.

מקצועיות מוכחת

חטיבת ההשקעות של הקבוצה היא מהמובילות בענף. החטיבה עושה שימוש משוכל במכשירי השקעה ייחודיים המשפרים את פרופיל התשואות. יחד עם זאת, החטיבה מקפידה על פיזור הפעילות על פני מגוון תחומי השקעה, תוך שמירה על רמת סיכון נמוכה כך שיניבו תשואות מקסימאליות, בהתאם לרמת הסיכון שנבחרה ולתנאי השוק המשתנים.

מוניטין של מעצמה פיננסית

הראל השקעות בביטוח ופיננסים בע"מ, היא אחת מקבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות והמבוססות במשק הישראלי.
הקבוצה נמנית על 100 החברות המובילות הנסחרות בבורסה לניירות ערך ומנהלת כספי לקוחות בהיקף של 63.3 מיליארד ₪( נכון ל 30.9.07 ).

קבוצת הראל נהנית ממוניטין מוכח של 70 שנות ניסיון, בזכות המיומנות הפיננסית, המקצועיות והשירות הבלתי מתפשר ללקוחותיה.

הראל מגוון מובילה בתשואות לאורך זמן

הראל השיגה את התשואות הגבוהות ביותר עם סטיית תקן הנמוכה ביותר ביחס לחברות הביטוח האחרות נתון זה מראה על השקעות סולידיות יחסית של החברה והשגת תשואות בולטות.

רוצים להצטרף לתכנית "מגוון השקעות אישי" של הראל?

מומחי המרכז הישראלי לחסכון מעניקים הכוונה לציבור בנוגע לתכניות חיסכון, קופות גמל, קרנות השתלמות וביטוחי בריאות ומסייעים לכל פונה בידע מקצועי ובהכוונה אופרטיבית. השאירו פרטים באתר זה ואנו נשוב אליכם עם מענה לכל שאלה הנוגעת לתכנית החיסכון האטרקטיבית של הראל.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם