מה זה חיסכון מנוהל?

פורסם:

בתקופה האחרונה מוזכר רבות נושא הריבית הנמוכה אשר מקבלים אזרחי המדינה בבנק. לאור הסיבה גברה התעניינות הציבור באפיקי חיסכון והשקעה מתחומים שונים וביניהם בולט במיוחד תוכנית חיסכון מנוהל. בשנים האחרונות הצטרפו מאות אלפים של חוסכים לתכניות חיסכון מנוהלות בחברות שונות ובנוסף, הצטרפו חברות חדשות המציעות כיום תוכניות חיסכון מנוהלות. מה זה חיסכון מנוהל ומה יתרונותיו? ריכזנו לכם את הדגשים החשובים שצריך להכיר בתוכנית חיסכון מנוהלת.

חיסכון מנוהל יש בחברות ביטוח

קודם כל ולפני הכל חיסכון מנוהל יש רק בחברות ביטוח וזאת בגלל אישור האוצר לחברות הביטוח לשווק תוכנית כזו. כיום, ישנם בתי השקעות אשר קבלו רישיון של חברת ביטוח וזכאיות לשווק תוכנית חיסכון מסוג זה לציבור הרחב.

חיסכון מסוג זה מתנהל על בסיס ביטוח חיים והכספים שמופקדים לתוכנית זו מושקעים בשוק ההון על ידי חברת הביטוח. הלקוח בחור את אפיק השקעה מתאים לו על פי צרכיו האישיים והשכלתו בתחום שוק ההון. בחירת אפיק ההשקעה דומה מאוד לבחירת מסלול ההשקעה בקרן ההשתלמות או בביטוח המנהלים הקיים היום.

איך חיסכון מנוהל שונה מחיסכון בבנק?

חיסכון מנוהל שונה מחיסכון בבנק מהסיבה שבבנק מובטח לכם ריבית קבוע על הכספים שאתם מפקידים לתוכנית החיסכון. הבעיה היא שהריבית שהבנקים מציעים היום היא כמעט אפסית ולעתים אף שוחקת את ערך הכסף. חוסכים אשר חוסכים את כספם בבנק לא מודעים לסיכון שהם לוקחים וזאת בגלל חוסר מודעות בסיסית בתחום הפיננסים.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

תוכנית חיסכון בחברת ביטוח

חיסכון מנוהל הוא חיסכון המתנהל בחברת ביטוח ומעניק לחוסכים או למשקיעים בו תשואה גבוהה על כספם וזו משום פיזור השקעות חכם ונבון של מנהלי תיקי ההשקעות היושבים בחברות ביטוח. חיסכון מנוהל בתוכנית חיסכון בחברת ביטוח מעניקה יתרונות רבים לחוסכים גם בתשואה שהם משיגים לאורך זמן וגם יתרונות מס חשובים מאוד במיוחד לחוסכים מעל לגיל הפרישה.

למי מתאים חיסכון מנוהל?

חיסכון מנוהל מתאים לכלל ציבור אזרחי המדינה פרט לחברות ותאגידים וזאת על פי הנחיית משרד האוצר בסוף שנת 2014. חיסכון מנוהל מצליח להניב תשואה עודפת על פני החיסכון בצורה מדעית בחיסכון הנמשך לאורך זמן. סוג החיסכון הכי מתאים לתוכנית חיסכון זו היא חיסכון לילדים לטווח ארוך. ככל שזמן החיסכון הוא ארוך כך ניתן להשיג תשואה גבוהה יותר וזאת מפני שישנו יתרון מאוד משמעותי לחיסכון מנוהל על פני הבנק בתשואה וגם באפקט הריבית דרבית.

איך בחורים תוכנית חיסכון טובה?

כדי לקבל את תוכנית החיסכון הכי טובה לכם צריך לענות על כמה דגשים חשובים:

  • יכולת מוכחת של מנהלי השקעות לאורך זמן.
  • וותק הגוף המנהל.
  • שרות ללקוח.
  • דמי ניהול הוגנים.

אלו הם רק חלק מסך הדגשים שצריך לבחון טרם בחירת תוכנית חיסכון בחברת ביטוח.

תוכנית חיסכון בחברת ביטוח עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

קהל החוסכים הישראלי מוזמן לבחון אפשרות של חיסכון בחברת ביטוח עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בשיתוף מיטב חברות הביטוח. צוות המרכז הישראלי לחיסכון עובד בשנים האחרונות להשיג את התנאים הטובים ביותר ללקוחותיו תוך מתן דגש חשוב להתאמת תוכנית החיסכון לצרכיו האישיים של כל לקוח. נשמח לעזור לכם להחור את תוכנית החיסכון הטובה ביותר בשבילכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם