ניהול תיק השקעות: הדרך הטובה לניהול כספך

פורסם:

שוק ההון המורכב ממגוון נרחב של מוצרים פיננסיים, מאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של אפשרויות השקעה, וכל זאת באמצעות ניהול תיק השקעות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר יתרונות פיננסיים הנלווים לניהול מקצועי וחכם של תיק ההשקעות, וכמו כן, ריכזנו עבורכם מספר נקודות מקצועיות אשר יסייעו לכם לנהל את כספכם בצורה היעילה ביותר.

ניהול תיק השקעות כיצד?

ניהול תיק השקעות חייב להתבצע במסגרת התאמה אישית. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מסלולי השקעה המותאמים באופן אישי לצרכים האישיים של כל אחד ואחת מכם. ברוב המקרים, תוכלו ליהנות ממסלול השקעות בעל אופי סולידי, המאפשר לכם ליהנות מרמת סיכון נמוכה לכספי ההשקעה שלכם לצד תשואה קבועה ומתמשכת לאורך זמן. כמו כן, תוכלו למצוא כיום מגוון רחב של אפשרויות ניהול השקעות – ניהול תיקי השקעות מתאפשר גם באמצעות ניהול מקצועי המוענק לכם מטעם בתי השקעות וגופים פיננסיים מקצועיים, וגם במסגרת ניהול עצמאי במסגרת המקוונת. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של אמצעים טכנולוגיים המאפשרים לכל אחד ואחת מכם לשפר באופן יעיל את אופן ניהול תיק ההשקעות.

ניהול תיקי השקעות- נקודות מקצועיות

בין אם אתם בוחרים לנהל את תיק ההשקעות שלכם על ידי גוף מקצועי, ובין אם אתם עומדים לנהלו באמצעות ניהול עצמאי במסגרת ההשקעה המקוונת, להלן מספר נקודות מקצועיות אשר יגדירו את אופי ההשקעה והרכב תיק ההשקעות.

  • מהו סכום ההשקעה – סכום ההשקעה המוקצה חייב להיות על סמך כספים המיועדים לצרכי חיסכון או השקעה ולא על חשבון כספים המיועדים לצרכי תקציב שוטף.
  • טווח ההשקעה המוערך – עליכם להגדיר מהו פרק הזמן המיועד להחזקת תיק ההשקעות. טווח ההשקעה תשפיע ברוב המקרים על הרכב תיק ההשקעות.
  • אפיקי ההשקעה – עליכם להחליט מה יהיו אפיקי ההשקעה אשר ירכיבו את תמהיל תיק ההשקעות. אפיק ההשקעה מתייחס באילו מוצרים פיננסים תשקיעו את כספכם.
  • רמת הסיכון אל מול רמת התשואה – כמו כל השקעה גם ניהול תיקי השקעות כרוך ברמת סיכון כזו או אחרת. כיום, תוכלו להגדיר מראש מהי רמת הסיכון אשר תלווה את הרכבת תיק ההשקעות שלכם.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ניהול תיק השקעות – מנהלים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

המומחים של "המרכז הישראלי לחיסכון", מכילים אנשי מקצוע המתמחים במתן שירותי ליווי והכוונה בכל הקשור לקבלת החלטות פיננסיות והתאמת ניהול תיק ההשקעות שלכם לצרכים האישיים של כל משקיע. השירותים הפיננסיים המוצעים, מאפשרים לכם ליהנות מניסיון הרב בתחום ניהול תיקי ההשקעות וכמו כן, ליהנות משירות זמין ומהיר, אשר יאפשר לכם לבחון בצורה מקצועית ומקיפה את מכלול החלופות והאפשרויות העומדות לפניכם בטרם פתיחת תיק השקעות.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לניהול תיק ההשקעות שלך

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם