קופה מרכזית לפיצויים- כל היתרונות למעסיק

פורסם:

על פי חוק הפיצויים המונהג בישראל, מחובתו של כל מעסיק לשלם לעובדיו תשלומי פיצויי פיטורין (במידה והוא זה היוזם את פיטורי העובד) בהיקף כספי של משכורת אחת לכל שנת וותק של העובד. לצורך עמידתו של המעסיק בתשלום פיצויי הפיטורין, עומדת לרשותו האפשרות ליצירת קופה מרכזית לפיצויים באמצעותה הוא חוסך כספים המיועדים לתשלום פיצויים במידת הצורך.

הקופות המרכזיות לפיצויים הן למעשה הדרך האופטימאלית ביותר עובר ציבור המעסיקים בישראל להבטיח את כספי הפיצויים העתידיים של עובדיהם, והן מאפשרות לכל מעסיק ליהנות ממגוון רחב של יתרונות לאורך תקופת הפקדת הכספים לקופה, לרבות, הטבות מיסוי המוענקות למעסיק באמצעות הכרה בכספי ההפקדה כהוצאה מוכרת לצרכי מס.

בחירת קופה מרכזית לפיצויים –כיצד?

כיום, לרשות כלל המעסיקים במשק, עומדות מגוון רחב של קופות מרכזיות לפיצויים המנוהלות על ידי חברות ביטוח ובתי השקעות, ובדומה לכל מוצר פיננסי אחר העומד לרשותם, גם בחירת הקופה המרכזית לפיצויים חייבת להתבצע בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים המותאמים לצרכי המעסיק ולרמת הסיכון המועדפת עליו בכל הנוגע לאפיקי ההשקעה המוצעים לו באמצעות הקופה.

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות משירותי מבדק פנסיוני המיועד לצרכי בדיקתה המקיפה של קופת הפיצויים המרכזית העומדת לרשותכם או לצרכי בחירתה של קופה מרכזית לפיצויים מבין כלל הקופות העומדות לרשותכם מטעם חברות הביטוח ובתי ההשקעות.

בדומה לכל שירותי ההכוונה המקצועיים המוענקים לכם על ידינו, גם בתחום הקופות המרכזיות לפיצויים, אנו מעמידים לרשותכם שירותי הכוונה בלתי תלויים, דבר המאפשר לכם ליהנות מהסקירה המקצועית הרחבה והמקיפה ביותר בתחום. בנוסף, אנו בוחנים את כל הפרמטרים הנלווים לצרכי הפקדת הכספים מטעמכם בקופות המרכזיות לפיצויים, וזאת בהתאם לאופי העסק אותו אתם מנהלים, מספר המועסקים על ידיכם, רמת הסיכון המועדפת עליכם וכדומה.

כיום, בעקבות תיקון מספר 3 משנת 2008, מעסיקים המעוניינים להפקיד כספי פיצויים לעובדיהם רשאים לעשות זאת באמצעות קופה אישית של כל עובד ועובד, דבר המחייב את ציבור המעסיקים לתכנון מעמיק בכל הנוגע להפקדת כספי הפיצויים.

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו לשוחח עם מומחי פנסיה וחיסכון המתמחים בכל הנוגע להפקדת כספים למטרות פיצויי פיטורין לעובד. צוות המומחים שלנו יסייע גם לכם להרכיב תכנית חיסכון מובנית המשמשת כמעין קופה מרכזית לפיצויים, וזאת בהתאם למגוון רחב של היבטים נקודתיים המותאמים לכל אחד ואחת מהמעסיקים שביניכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקופה מרכזית לפיצויים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם