תוכנית חיסכון בחברת ביטוח – הפתרון לריביות הנמוכות בבנק

פורסם:

שוקלים לפתוח תוכנית חיסכון למטרה כזו או אחרת? מתבלטים בין אפשרויות החיסכון המוצעות לכם בבנק לבין חיסכון באמצעות תוכנית חיסכון בחברת ביטוח? הבנק הציע ריבית מאוד נמוכה?  אנחנו ב-"מרכז הישראלי לחיסכון",ערכנו השוואה באמצעות מספר פרמטרים בין תוכניות החיסכון בבנק לבין תוכניות החיסכון בחברות הביטוח. התוצאות לפניכם.

איפה מוצאים מסלולי השקעה מגוונים יותר?

כיום, קיימים מספר חברות ביטוח המובילות את שוק תוכניות החיסכון. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בחר עבורכם את חברות הביטוח המובילות והאיכותיות ביותר ואת מסלולי ההשקעה המתאימים ביותר לצרכים האישיים של כל חוסך. חיסכון בחברת ביטוח מאפשר לכם ליהנות ממגוון נרחב יותר של מסלולי השקעה המותאמים באופן אישי לכל אחד ואחת מכם.

איפה תוכלו ליהנות מנזילות כספית טובה יותר?

בניגוד לתכניות החיסכון בבנק במסגרתן אתם מוותרים על נזילות כספית לתקופה מוגדרת מראש, זאת כדי להשיג ריבית טובה יותר. בתכניות החיסכון באמצעות חברות הביטוח אתם נהנים מנזילות ברמה היומית, וזאת ללא הצורך בסגירת כספכם לטווח הרחוק על מנת להרוויח אחוז ריבית כזה או אחר.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מה בנוגע לעלויות ניהול?

פתיחת תוכנית חיסכון בחברת ביטוח תאלץ אתכם לשלם דמי ניהול הנגבים בהתאם לתקנון החברה. דמי ניהול אותם תדרשו לשלם הן התשלום היחידי אותה גובה חברת הביטוח עבור ניהול תוכנית החיסכון, וזאת בניגוד לבנקים המסחריים הגובים גם דמי ניהול שוטפים וגם עמלות נוספות אותן נוהגים הבנקים לגבות.
במידה וגם אתם מתבלטים בין פתיחת חיסכון בבנק לבין פתיחת חיסכון בחברת הביטוח, זה הזמן להכיר בתוצאות ההשוואה המקצועית אותה ביצענו עבורכם: "תוכניות חיסכון המנוהלות באמצעות חברות הביטוח משלבות בתוכן מכלול של יתרונות המאפשר לחוסך להעצים את פוטנציאל החיסכון שלו".

איש השקעות כותב טיפים לתיק השקעות מנצח על לוח מחיק

לקבלת הצעה משלמת במיוחד לתוכנית חיסכון בחברת ביטוח – לחצו כאן >>

תוכנית חיסכון בחברת ביטוח: כל היתרונות

ניהול נכון של תוכנית החיסכון שלכם בחברת הביטוח מעמידה לרשות כל אחד ואחת מכם מגוון נרחב של יתרונות הכוללים בין היתר:

  • תשואה גבוהה יותר המאפשרת לכם ליהנות משמירה עם ערך הכסף לאורך זמן.
  • מסלולי השקעה מגוונים המותאמים באופן אישי לכל אחד ואחת מכם בהתאם למטרות החיסכון ותקופת החיסכון.
  • הכספים אותם אתם חוסכים הינם כספים נזילים העומדים לרשותכם בכל רגע נתון.
  • תכניות החיסכון באמצעות חברות הביטוח מאפשרות לכם להפקיד סכומי כסף שונים במגוון מסלולי הפקדה, דבר המאפשר לכם להקטין או להגדיל את סכום ההפקה לאורך תקופת החיסכון.
  • תשלום המס על הרווחים הוא בניכוי האינפלציה ולכן אתם משלמים פחות מיסים.
  • שינוי מסלול והתאמת ההשקעה בהתאם לצרככם האישיים באמצע החיסכון איננו נחשב אירוע מס.

חוסכים עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של "המרכז הישראלי לחיסכון", כולל אנשי מקצוע מובילים המתמחים במתן שירותי ליווי והכוונה בכל הקשור לקבלת החלטות פיננסיות והתאמתם לצרכים האישיים של כל חוסך. השירותים הפיננסיים המוצעים לכם על ידי צוות "המרכז הישראלי לחיסכון", מאפשרים לכם ליהנות מניסיון הרב בתחום החיסכון הפיננסי וכמו כן, ליהנות משירות זמין ומהיר, אשר יאפשר לכם לחסוך בצורה מקצועית.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם