אחרי החגים מתחילים בתכנית כלכלית!

פורסם:

הקיץ מאחורינו, תקופת חגי תשרי הסתיימה, וזה הזמן להתחיל לתכנן את צעדיכם הכלכליים לקראת השנה החדשה. אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים פיננסיים המיועדים לכל אחד ואחת מכם המעוניין לכלכל את צעדיו הכלכליים לקראת השנה החדשה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות מעשיות לבניית תכנית כלכלית שתקדם אתכם לקראת רווחה כלכלית בשנה הקרובה.

השלב הראשון בדרך לבניית תכנית כלכלית לשנה החדשה

על מנת לפתוח "דף כלכלי חדש" בשנה החדשה, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה לסגור את כל הקצוות הכלכליים המונעים מכם להתקדם הלאה. קצוות אלו כוללים בתוכם: סגירת המינוס, סילוק חובות כספיים, דוחות כספיים אותם לא שילמתם או הגשתם במועד וכדומה. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של הלוואות בנקאיות או חוץ בנקאיות אשר נועדו בדיוק למקרים אלו. בטרם נטילת ההלוואה לצורך סגירת הקצוות הכלכליים שלכם, אנו ממליצים לכם לעבור לשלב הבא בבניית התכנית הכלכלית האישית, המשפחתית או העסקית שלכם לשנה החדשה.

השלב השני בדרך לבניית תכנית כלכלית לשנה החדשה

רכזו באמצעות קובץ אקסל (או בכל אמצעי רישום אחר), את סך ההכנסות וההוצאות הקבועות שלכם. רישום זה נועד לצורך מגוון רחב של מטרות, כאשר המשמעותית שבהן היא יצירת מעקב אחר הוצאותיכם הכספיות השוטפות. באמצעות רישום מדויק של סך הוצאותיכם אל מול הכנסותיכם, תוכלו למקד את התכנית הכלכלית שלכם בהתאם ליכולותיכם הכספיות, וכמו כן, תוכלו להוביל למהלך במסגרתו תצמצמו את היקף הוצאותיכם באמצעות ייעול ההוצאות השוטפות, לדוגמא: ניהול משא ומתן אל מול ספקי תקשורת (אינטרנט, טלוויזיה, טלפון סלולרי, וכו') בנוגע לגובה התשלום החודשי. וכבמובן, בדיקת הוזלת מחירי ביטוח שאתם משלמים עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

השלב השלישי בדרך לבניית תכנית כלכלית לשנה החדשה

לסעיפי ההוצאות הקבועות שלכם אנו ממליצים להוסיף סעיף חיסכון שמטרתו להפנות כספים לאחד מאמצעי החיסכון העומדים לרשותכם. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של תוכניות חיסכון חוץ בנקאיות לטווח הקצר והבינוני. תוכניות אלו מעמידות לרשותכם אמצעי חיסכון אופטימאלי המייצר עבורכם תשואה טובה יותר לכספכם. אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי ייעוץ והדרכה בנוגע לבניית תמהיל חיסכון המותאם למצבכם הכלכלי, למטרות החיסכון ולתקופת החיסכון הרצויה לכם.

תכניות החיסכון החוץ בנקאיות, כוללות בתוכן תכניות חיסכון המשלבות בתוכן אפיקי השקעה סולידיים המאפשרים לכם ליהנות מתשואה טובה יותר מזו המוצעת לכם במסגרת תכניות החיסכון הבנקאיות. יצירת תכנית חיסכון לצד מעקב תמידי אחר הוצאותיכם והכנסותיכם, תאפשר גם לכם להתקדם בצעדים קטנים אך בטוחים לעבר המטרה: יצירת רווחה כלכלית בשנה הקרובה!

מבדק פנסיוני מקיף עם המרכז הישראלי לחיסכון

בנוסף, צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזכיר כי חשוב גם לחשוב על העתיד הכלכלי שלכם ומציע מבדק פנסיוני מקיף הכולל תכנות נכון ויעיל של החסכונות שלכם לטווחי הזמן השונים, בדיקת הוזלת מחירי הביטוח שאתם משלמים ובניית אסטרטגיית ניהול פיננסי נכון למשק הבית.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחינוך פיננסי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם