איזה בית השקעות הכי טוב בישראל?

פורסם:

שוקלים השקעה בשוק ההון באמצעות אחד מבתי ההשקעות הפועלים בישראל? רוצים לדעת מיהם בתי ההשקעות הגדולים והמובילים ביותר ומי מבניהם נחשב לבית ההשקעות הכי טוב עבורכם? זה הזמן להיחשף למכלול הפרמטרים באמצעותם נמדדות יכולותיו המקצועיות של בית ההשקעות.

בית השקעות: נעים להכיר, כיף להרוויח!

בתי השקעות הינם גופים עסקיים המתמחים בהשקעת כספי לקוחותיהם בשוק ההון. בגופים אלו מועסקים אנשי מקצוע כגון: משווקי השקעות, מנהלי השקעות, אנליטיקאים, טריידרים ומשווקים. אנשי מקצוע אלו אחראיים למגוון רחב של פעולות השקעה המנוהלת על ידי בית ההשקעות, החל מניהול תיקי השקעה ועד למתן הכוונה פיננסית בתחומי השקעה, רכישות, מיזוגים וכדומה.

תחום פעילותם של בתי ההשקעות בישראל מפוקח על ידי הרשות לניירות ערך ועל ידי אגף שוק ההון-ביטוח וחיסכון שבמשרד האוצר. כיום, פועלים בישראל קרוב ל-20 בתי השקעות גדולים ומובילים ולצידם פועלים כ-80 בתי השקעות קטנים.

לחץ כאן כדי ליצור קשר עם מומחה השקעות של המרכז הישראלי לחיסכון >>

הפרמטרים המקצועיים לבחירת בית השקעות

בין יתר הפרמטרים המקצועיים לבחירת בית ההשקעות בו תשקיעו את מיטב כספיכם תוכלו למצוא: הניסיון והידע האישי של אנשי המקצוע המועסקים בבית ההשקעות, גיוון מוצרי ההשקעה המוצעים לכם, תשואת אפיקי ההשקעה השונים המנוהלים על ידי בית ההשקעות ועוד.

כיום, באמצעות מערכות אינטרנטיות תוכלו לבחון את התשואות המושגות על ידי כל אחד מבתי ההשקעות בישראל, וזאת מכיוון שכל בית השקעות מחויב בפרסום נתוני הרווח או ההפסד בכל אחד מאפיקי ההשקעה המנוהלים על ידו.

פרמטר מרכזי נוסף לבחירת בית ההשקעות האופטימאלי ביותר לכספי השקעתכם קשור למדיניות ההשקעה המונהגת בבית ההשקעות. בתי ההשקעות השונים מקפידים לבנות תמהיל השקעה אישי המותאם ליכולותיו וצרכיו הכלכליים של הלקוח. תמהיל זה מורכב בין היתר ממסלול השקעות סולידיות, מסלול השקעות בעלי סיכון גבוה וכדומה. תמהיל ההשקעה מורכב ממוצרי השקעה שונים כגון: מט"ח, סחורות, אג"ח, מניות וכדומה.

בנוסף לפרמטרים המופיעים לעיל, אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון ממליצים לכל אחד ואחת מלקוחותינו לבחון את בתי ההשקעות השונים בהתאם לרמת השקיפות המוצגת לכם כלקוחותיו ובהתאם לגובה עמלות דמי הניהול אותם בית ההשקעות מקפיד לגבות מכל לקוח.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

המרכז הישראלי לחיסכון מציג: מערך שירות לביצוע השוואה בין בתי ההשקעות

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו ליהנות ממערך שירות מקצועי הפועל למטרות יישום הליכי השוואת בתי השקעות בישראל. מערך שירות זה מנוהל על ידי צוות מומחים פיננסים בעלי היכרות מעמיקה ורבת שנים עם שוק ההון וענף ההשקעות. בנוסף ניתן ליצור אתנו קשר ולקבל חוות דעת נוספת על ידי מומחה השקעות בשוק ההון טרם קבלת החלטה היכן להשקיע את כספכם בבית השקעות.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לניהול תיק ההשקעות שלך

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם