מיזוגים ורכישות: איילון רוכשת את תיק ביטוח החיים של פסגות

פורסם:

על פי הפרסומים חברת הביטוח איילון תרכוש את פעילות ביטוח החיים של פסגות כבר בחודשים הקרובים

בשבועות האחרונים התנהלו משא ומתן בין בית ההשקעות וחברת הביטוח פסגות לבין איילון חברה לביטוח לרכישת תיק ביטוח החיים. משא ומתן זה החל עקב רצונה של פסגות להפסיק את בעילות ביטוח החיים הכולל: ביטוח חיים פרט וקבוצתי, ביטוח משכנתא ומחלות קשות. חברת הביטוח פסגות תנייד את תיק ביטוח החיים הכולל פרמיות של כ 40 מיליון שקלים שנוצרו לאחר פעליות של 4 שנים לחברת הביטוח איילון.

כיום, פועלת איילון חברה לביטוח כחברת ביטוח המשווקת מוצרי ביטוח בתחום החיים והבריאות ונמצאת בתהליך צמיחה מסוים. על פי הפרסומים תיק הלקוחות יועבר אך לא מחייב ששרות הסוכן האישי ימשיך להיות אותו דבר. לא כל סוכני הביטוח עובדים ומשתפים פעולה עם איילון חברה לביטוח ולכן ישנה אפשרות כי תהליך המיזוג יצור חוסר סדר ובלגן ללקוחות ביטוח החיים של פסגות.

כזכור, זו לא פעם ראשונה שבית השקעות שנכנס לפעילות ביטוח מוכר את תיק ביטוח החיים שלו. לפני כשנה וחצי מכר בית ההשקעות אלטשולר שחם את פעילות ביטוח החיים שלו להכשרה חברה לביטוח.

מעוניינים לעשות סדר בביטוחים?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק בדיקת ביטוח מקיפה הכוללת איתור כל תשלומי הביטוח לכלל חבות הביטוח, ניתוח תיק הביטוח המשפחתי והתאמת כיסוי ביטוחי לצרכי הלקוח ומשפחתו. בסוף התהליך מתקבל תמונות מצב עדכנית הכוללת כיסוי ביטוחי אופטימלי למשפחה.

בנוסף, תשלומי הביטוח יהיו מסודרים ומפורטים למשפחה ויכללו לווי מתמשך של תיק הביטוח המשפחתי לכל אורך הדרך.

תהליך שכזה יוכל להעניק חיסכון אדיר למשפחה שכן ניתן להוזיל עלויות של עד עשרות אחוזים לכל משפחה בישראל!

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם