איך חברת הביטוח כלל הפסידה 148 מיליון ש"ח בשנת 2018?

פורסם:

על פי הפרסומים בימים האחרונים, חברת הביטוח כלל הפסידה 148 מיליון ש"ח בשנת 2018 וככל הנראה הסיבה לכך בירידות בתשואות שוקי ההון.

הסיבה העיקרית להפסד נמצאת בתשואות שצליחה חברת כלל להניב וגררה בכך את החברה להפסד לעומת השנה הקודמת (2017) אז דווקא הצליחה להניב רווח למשקיעים. הקיטון בהכנסות נבעו בעיקר מחברת הגמל אשר ייצרה הכנסות נמוכות במאות מיליונים שקלים.

מה שהצליח להרים את הכנסות החברה במהלך שנת 2018 הם מכירות מוצרי החיסכון ארון הטווח וביטוח בריאות פרטי. שם חברת כלל רשמה עליה במכירות ובהכנסות, אך הכנסות אלו לא הצליחו להעיב על ההפסדים בשוקי ההון.

על פי נתוני צוות מומחי הביטוח והחיסכון של המרכז הישראלי לחיסכון 80% מהאזרחים לא מבוטחים ולא חוסכים לפנסיה כנדרש. כתוצאה מכך, מרבית האזרחים עלולים למצוא את עצמם ברגע האמת ללא כיסוי ביטוחי "כמו שצריך" והחיסכון שלהם לגיל פרישה לא יספק את השאיפות שלהם לפרישה נוחה ושמירה על רמת החיים שלהם כיום.
לכן, צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק מבדק פיננסי וביטוחי מקיף לכלל המבוטחים בחברות הביטוח. המומחים שלנו עורכים מאות מבדקים בחודש והמסקנות ברורות! ישנו צורך לערוך בדיקה מקיפה אחת לשנה לפחות.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם