איך מוצאים כספים אבודים?

פורסם:

לאורך חייו אדם יכול לפתוח אפיקי חיסכון שונים או לבטח עצמו בכל מני אופנים.
זו יכולה להיות קרן שהמליצו לכם עליה מהעבודה ואז החלפתם מקום עבודה ועשיתם כבר משהו חדש, חיסכון שהתחלתם, לא מימשתם אך גם לא המשכתם להפקיד בו או כספי פנסיה שלא מומשו במועד שניתן לפירעון כך או כך מדובר בכספים אבודים וזה הזמן שלכם לאתר אותם.

לקבלת עזרה באיתור כספים אבודים, השאר פרטים ונציגנו ישמחו לעמוד לשרותכם

מה אתם בעצם מחפשים

ראשית לקבל תמונת מצב ולהבין מי מנהל לכם את הכספים כמו חסכונות באפיקים שונים, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמת וביטוחים למיניהם. אחרי שתבינו בדיוק מה יש לכם ואיפה אתם עומדים, תוכלו לקבל החלטות ולעשות סדר בדברים.

  • האם אתם נמצאים באפיקים הנכונים ביותר עבורכם ומצליחים למקסם רווחים בתנאים אופטימליים , מה עדיף לשנות, מה מזל שעשיתם ואיך בכלל מתאימים את כל מה שיש לכם למציאות שלכם כאן ועכשיו.
  • האם יש דברים שמשולמים פעמיים ללא צורך, כמו למשל כפל ביטוחי, האם הכספים מפוזרים מדי ועל כן אינכם מצליחים לקבל תנאים טובים יותר.
  • האם יש ברשותכם כספים שלא מומשו היות ואתם לא יודעים או לא זוכרים שהם קיימים. תתפלאו אך אנשים רבים משנים כל הזמן את אפיקי החיסכון שלהם מסיבות שונות ולא תמיד דואגים לשים לב, מה הם משאירים מאחור.

איך ניתן לעשות זאת

  1. היות וכל חברות הניהול חייבות בדיווח תקופתי, מומלץ שתבדקו מאיזו חברה אתם מקבלים דוחות והאם כל מה שכתוב שם מוכר לכם. אנשים רבים אינם משקיעים זמן בהבנת הדוח או לא מתייחסים לכך שהם פתאום מקבלים, אחת לרבעון, דואר מאיזו חברה שהם לא זוכרים שמנהלת לכם משהו. למרות העומס העצום של חיי היום יום, אל תתעצלו ותבדקו. בעידן של ימינו, מומלץ גם לבדוק את המייל, היות וחלק מהמידע יכול להישלח באמצעים דיגיטליים.
  2. אם עזבתם מקום עבודה מסודר או שדאגתם להסדיר את זכויותיכם הפנסיוניות, דאגו שכל שינוי באפיק המקצועי שלכם, יכלול העברה ברורה של זכויות אילו. במידה ושיניתם מסלול פנסיוני, וודאו שאתם יודעים מה ואיפה נצבר עד כה. כך גם במקרה שינוי סטטוס משכיר לעצמאי ולהפך.
  3. בדקו את הנתונים בעבור בן או בת הזוג שלכם, היות ולא פעם ישנם זכויות הדדיות או דברים שיש לכם כמשפחה ואתם לא יודעים היכן הם מנוהלים ומתי ניתן לממש אותם.
  4. כיום ניתן לאתר כספים אבודים באמצעות שירות של משרד האוצר או באמצעות חברות הנותנות שירות זה, פה חייבים להבין שלא תמיד קל לאתר את המידע ולכן אם אתם חושדים שיש ברשותכם כספים מושקעים, באפיקים שונים, מומלץ לפנות למי שמבין בנושא.
  5. כמו כן, במידה וקרוב משפחה הלך לעולמו לא מזמן, תוכלו לבדוק האם גם על שמו ישנם דברים שנשכחו או לא מומשו על ידו.
  6. עצה אחרונה והכי חשובה, מעתה והלאה דעו בדיוק מי מנהל לכם את הכסף, כך שתוכלו להיות עם האצבע על הדופק ולא פחות חשוב, להבין האם אתם נמצאים במקום הכי טוב שתוכלו להיות בו, כולל בדיקה של דמי ניהול הקרן.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

איתור כספים אבודים רק עם המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מתמחה באיתור כספים אבודים לקהל לקוחותיו. בנוסף, צוות המרכז עורך ללקוחות מבדק פנסיוני מקיף לא רק כדי לאתר כספים אבודים אלא גם לאתר אם הלקוחות משלמים יותר מידי על ביטוחים או חוסכים האפיק לא משתלמים להם. אנו במרכז הישראלי לחיסכון נשמח להעניק גם לך את השרות הטוב ביותר ולעשות לך סדר בכספים שלך.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לכספים אבודים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם