איך תרכשו ביטוח בריאות למשפחה בצורה נכונה וגם תחסכו בעלויות?

פורסם:

בשנים האחרונות, המודעות לעולם הביטוח צוברת תאוצה רבה בקרב אזרחי ישראל. התופעה החדשה מצריכה הכוונה נכונה ומקצועית כדי להבטיח כיסוי מלא מצד אחד ועלות מינימלית מצד שני

ביטוח נתפס היום כמוצר פיננסי חשוב בכל בית בישראל ומשפחה ישראלית ממוצעת רוכשת ביטוח באלפי שקלים בשנה.
המודעות לרכישת ביטוח נובעת מריבוי מקרי המחלות והתאונות בישראל. כיום ניתן למנות את מקרי תשלום התביעות של חברות הביטוח במאות מיליוני שקלים בשנה. הישראלי הממוצע הבין שבעת הצורך לא קופת חולים ולא ביטוח לאומי יוכלו לתת מענה מלא במקרי רפואי המצריך עזרה מהותית וקריטית לביטחון הבריאות של המשפחה.

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

חוסכים בבנק? זאת כנראה הסיבה שאתם מפסידים כסף!

למה כל משפחה בישראל חייבת לעשות סדר בביטוחים?

איפה הפותחים תוכנית חיסכון לילדים בשנת 2019 עם מנוע סילון רב עוצמה?

איזה ביטוח בריאות חשוב שיהיה למשפחה?

קודם כל בוא נעשה סדר בעולם ביטוחי הבריאות. משפחת ביטוח הבריאות מונה עשרות סעיפי ביטוח הכוללים מתן שרותים וטיפולים שונים.
ראשית נפשט לכם ממה מורכב עולם ביטוח בריאות פרטי:

  • ניתוחים בארץ וגם בחול
  • השתלות
  • תרופות
  • שרותים אמבולטוריים
  • כתבי שרות

סעיפים אלו כוללים היום בעולם ביטוח בריאות פרטי. חשוב להבין שאין כאן כיסוי לתשלום פיצוי בעת גילוי מחלה או במקרה תאונה. לצורך כיסוי במקרים אלו צריך לרכוש פוליסה מתאימה.

לצורך כיסוי תשלום פיצוי בעת גילוי מחלה קשה יש צורך לרכוש פוליסה לביטוח מחלות קשות. ניתן לרכוש סכום פיצוי וחשוב לתכנן את הפיצוי מראש כדי לא לרכוש יתר על המידה מהסיבה שהפרמיה החודשית לכיסוי ביטוחי זה לא זולה בגיל מבוגר ומומחה מקצועי יוכל לעזור לכם לתכנן זאת נכון בהתייחס למרכיבי ביטוח וחסכונות קיימים.
בעולם התאונות ניתן לרכוש פוליסת ביטוח תאונות אישיות המעניקה פיצוי במקרה תאונתי ושיקום כתוצאה מתאונה. הפרמיה החודשית בביטוח תאונות אישיות היא קבוע לכל החיים וחשוב להצטרף בגיל צעיר כדי לקבע את המחיר המוזל בגיל צעיר.
חשוב מאוד להבין שפוליסת ביטוח תאונות אישיות היא לא פוליסת ביטוח בריאות מלאה הכולל ניתוחים השתלות וכו'!
רבים הישראלים החושבים שהפוליסה זו היא ביטוח בריאות ולא פעם שמענו על מקרים שאנשים שילמו כל חודש במהלך חייהם על ביטוח תאונות ושגילו שזהו לא ביטוח בריאות פרטי, היה כבר מאוחר מידי!

כיסוי ביטוחי חשוב מאוד הוא ביטוח סיעודי. כיום קופות החולים מעניקות לכל מבוטח שלהן להצטרף לביטוח סיעודי קבוצתי. הכיסוי הוא ל 5 שנים ראשונות בעלות חודשית זולה, ילדים עד גיל מסויים אפילו מקבלים את הכיסוי ללא עלות, אך חשוב מאוד לבקש להצטרף! כמו כן, ישנה אפשרות לרכוש את הכיסוי באופן פרטי דרך חברות הביטוח למי שזקוק להרחבה (שוב חשוב להתייעץ עם איש מקצוע שיתכנן עבורכם את התוכנית כדי לחסוך בעלויות). ישנה אפשרות לרכוש ביטוח סיעודי פרטי משלים כדי לחסוך בעלויות.

משלמים על ביטוח? אולי כדאי שתעשו לכם סדר!

כיום, מרבית הישראלים רוכשים להם ביטוח באמצעות הטלפון וללא הכוונה מקצועית ממומחה ביטוח בעל רישיון משרד האוצר. כאשר רוכשים ביטוח חשוב מאוד לתת ביטוי רחב לכלל המרכיבים הפיננסים קיימים למשפחה.

איש מקצוע המכיר אתכם האופן אישי ואת מכלול המוצרים הפיננסים יוכל לתת הכוונה לרכישת כיסוי ביטוחי נכון אשר יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף בהוצאה החודשית ועד אלפי שקלים בשנה וכן, לתת לכם להיות רגועים שאתם מבוטחים ומוגנים בעת תביעה מול חברת ביטוח בניתוח תיק ביטוח – הבדיקה המעניקה לכם שקט נפשי וביטחון שאתם מוגנים בעת צרה ולא משלמים לחברות הביטוח סתם על ביטוחים כפולים ומיותרים.

מומחי הביטוח ל המרכז הישראלי לחיסכון מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולערוך ניתוח תיק ביטוח שיעשה לכם סדר אחת ולתמיד.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם