קופת גמל: האם אלטשולר שחם יהיה בית ההשקעות הגדול בישראל?

פורסם:

בשנים האחרונות מצליחים בבית ההשקעות אלטושלר שחם לגייס לקוחות חדשים בקצב מסחרר. האם בסופו של דבר יצליחו להפוך לבית ההשקעות הגדול בישראל?

 

על פי הפרסומים מצליח בית ההשקעות אלטשולר שחם לגייס מיליארדים ל שקים לטובת השקעות בקופות גמל וקרנות השתלמות בישראל. קצב זה מעניק לבית ההשקעות תנופה אדירה וכן הופך אותו לגדול בית הישראל בתחום קופות הגמל. בשנים האחרונות ניהול ההשקעות של אלטשולר שחם צלח והתשואות שהוא מניב ללקוחותיו גבוהות מהשוק.

כזכור, בית ההשקעות ניסה לחדור לתחום הביטוח אך נוכח אישור שיווק קופת גמל להשקעה וכן קופת גמל לילדים הביאו את הנהלת אלטשולר להחליט לוותר על חברת הביטוח ולהתמקד בתחום ההשקעות וקופות הגמל בלבד.

החיסרון בתקופה האחרונה באלטשולר שחם הוא במתן שרות נוכח העומס הכבד הנוצר על מערכת שרות הלקוחות הפרטיים ולכן למערך הסוכנים בישראל. בתקופה האחרונה הנושא השתפר אך עדין ישנם מספר ליקויים. לכן, רצוי לקבל ליוו של איש מקצוע בתחום בעל ניסיון עשיר כמו צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

רוצים להצטרף לאלטשולר שחם?  עשו זאת רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון!

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק שרות אישי וישיר לכלל לקוחות בתי ההשקעות ומצליח לתת שרות אישי וישיר ללא עלות נוספת מצד הלקוח. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשרותכם.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם