אלטשולר שחם מפסיק פעילות ביטוח חיים

פורסם:

על פי הודעה שיצאה בשעות האחרונות בית ההשקעות אלטשולר שחם מפסיק את פעילות הביטוח שהקים רק לפני שנה 

פעילות אלטשולר שחם בתחום ביטוח החיים ותכניות החיסכון שהוקמה לפני שנה תפסיק פעילות במתכונת הנוכחית ותעבור לפעילות חברת ביטוח הכשרת הישוב. את תנאי הפוליסות ביטוח החיים עם ההנחות המשמעותיות שקיבלו המבוטחים תשמור הכשרת הישוב וזאת בגלל שמדובר על חוזה מול חברה ולא ניתן לשנות הסכם זה. לגבי פוליסות החיסכון, על פי הודעת בית ההשקעות תעבור פעילות זו לניהול הכשרת הישוב.

חשוב לציין, מרבית לקוחות החיסכון בפוליסת החיסכון בחרו באלטשולר שחם בגלל ניהול השקעות מחלקת קופות הגמל של החברה שניהלה גם את פעילות פוליסות החיסכון. על פי ההודעה ניתן להבין כי מחלקת ניהול ההשקעות שניהלה בעבר ערוץ חיסכון בעזרת פלטפורמת הכשרת הישוב תחזור לנהל את פוליסות החיסכון אך יש לציין כי התשואות וניהול ההשקעות של שני המחלקות לא דומות בכלל.

הסיבה למהלך לפי הנהלת החברה היא התאמתה למצב החדש בתחום קופות הגמל להשקעה והרצון לתת דגש בתחום החיסכון הפנסיוני ארוך הטווח.

רוצים לרכוש פוליסת חיסכון או ביטוח חיים בחברה יציבה?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עובד עם כל חברות הביטוח המובילות בישראל ונותן מענה לכיסויים איכותיים בחברת מובילות במחירים הוגנים וזולים במיוחד. אנו מזמינים אתכם לערוך בדיקה וסדר בביטוחים האישיים שלכם לקבלת מעטפת ביטוחית ראויה למשפחה.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם