בדיקת ביטוח: איך יודעים אם הביטוח שלכם מספיק טוב?

פורסם:

מתי בפעם האחרונה בדקת את תנאי הפוליסות אותן רכשת? מתי בפעם האחרונה ערכת בירור מקיף בכל הנוגע לפרמיות אותן אתה נדרש לשלם מדי חודש? בשורות הבאות ריכזנו עבורך את כל הדרכים באמצעותן תוכל לדעת האם הביטוח אותו רכשת מספיק טוב עבורך.

בדיקת ביטוח – עושים סדר בביטוחים וחוסכים!

ענף הביטוח הינו ענף דינמי ותחרותי המחייב אותך לערוך השוואות תכופות בכל הנוגע לתנאי הפוליסה ותעריפי הפוליסה אותן אתה נדרש לשלם. על מנת לקיים הליך השוואתי בתיק הביטוח אותו אתה מנהל, אנו ממליצים לך בראש ובראשונה לערוך סדר בביטוחים באופן עצמאי.

פעולת הסדר בביטוחים מתאפשרת באמצעות רישום מדויק של כל סוגי הפוליסות אותן רכשת בצירוף סכומי הפרמיה בגין כל פוליסה ופוליסה. במקביל, אנו ממליצים לך לעיין במסמכי הפוליסה ולנסות להבין מהם עיקרי הפוליסה והתנאים להפעלתה במידת הצורך.

צרו קשר וקבלו בדיקת ביטוח חינם >>

שרות בדיקת ביטוח מקצועי

על מנת שתוכל לדעת האם הפוליסות אותן רכשת מספיק טובות עבורך, תידרש לערוך בדיקת ביטוח באופן מקצועי. בבדיקה זו כוללת בתוכו מספר פעולות שמטרתן:

  1.  אפיון והגדרה של צרכיך הביטוחיים
  2.  איתור כפילויות ביטוח בפוליסות הקיימות
  3. בדיקה מקיפה בנוגע לתנאי הפוליסה והתאמתם לצרכיך הביטוחיים
  4. בדיקה יסודית בנוגע לפרמיות אותן אתה נדרש לשלם מדי חודש והצגת חלופות ביטוחיות מוזלות יותר
  5. הנפקת דו"ח חוות דעת והמלצות לנקיטת פעולה להסדרת תיק הביטוח

המבדק הביטוחי הינו הליך מקצועי המאפשר לך לדעת באופן מדויק ונקודתי מהן החוזקות והחולשות של תיק הביטוח אותו אתה מחזיק ומנהל, בין אם באופן עצמאי (התקשרות ישירה אל מול חברות הביטוח) ובין אם הוא מנוהל באמצעות סוכן ביטוח.

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכל ליהנות משירותי מבדק ביטוחי המיושמים על ידי מומחי המרכז בענף הביטוח, הפנסיה והפיננסים. התמונה הכוללת אותה אנו מציגים ללקוחותינו במסגרת הליכי המבדק הביטוחי, מאפשרת לכל אחד ואחת מהם להימנע מכפילויות ביטוח וליהנות מחיסכון מצטבר לאורך זמן בכל הנוגע לפרמיות אותן הם נדרשים לשלם.

אם גם אתה רוצה לחסוך עשרות עד מאות שקלים מדי חודש בתיק הביטוח, ובמידה וגם אתה מעוניין לעשות אחת ולתמיד סדר בתיק הביטוח ולבחון האם תנאי הפוליסות השונות תואמים את צרכיך הביטוחיים, זה הזמן ליצור עימנו קשר ישיר ולהצטרף למאות לקוחות שכבר נהנו משירותי המבדק הביטוחי המקצועי הנערך על ידינו.

לפרטים נוספים אודות שירותי בדיקת הביטוח -צור איתנו קשר עוד היום!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם