בדיקת ביטוח משכנתא – השוואה חכמה להוזלת עלות הביטוח

פורסם:

עומדים לרכוש ביטוח משכנתא או מעוניינים לערוך בדיקת ביטוח משכנתא כדי לחסוך בעלויות הביטוח? הכירו את השרות בדיקת ביטוח של צוות מומחי המרכז הישראלי לחיסכון להוזלת עלויות הביטוח שלכם

כיום כ – 30% ממשקי הבית בישראל בעלי משכנתא פעילה. לפיכך לרובם גם יש ביטוח משכנתא. נניח שאתם יודעים מה משמעות ביטוח המשכנתא ומבינים שהוא הכרחי כדי שתקבלו את ההלוואה ידעתם שמטרת הביטוח הוא להגן על הבנק קודם כל ורק אחרי זה להגן על המשפחה ברגעי משבר? אנו במרכז הישראלי לחיסכון מאמינים שאם אתם כבר משלמים כל חודש את החזר ההלוואה לבנק כדי לכם מאוד לנסות לחסוך בעלויות הביטוח. חיסכון בפרמיית הביטוח יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים אם לא מאות בזמן ההלוואה.

בדיקת ביטוח משכנתא – מתי כדי לערוך השוואת מחירים לקבלת ביטוח משכנתא זול?

ברגע שאתם נוטלים הלוואת משכנתא הבנק מחייב אתכם לרכוש גם ביטוח משכנתא הכולל ביטוח חיים וגם ביטוח מבנה. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון ממליץ לכם קודם כל לערוך השוואת מחירים מול מספר ספקים כמו סוכני ביטוח או סוכנויות ביטוח ולא לרוץ לרכוש את הביטוח שמציע לכם הבנק. מדובר בחיסכון משמעותי ואין להקל ראש בזה. הבנקים מאוד שמחים לעזור לכם לרכוש ביטוח משכנתא אצלו מהסיבה שהם מרווחים מפעולה זו ומנסים לנצל את הרצון שלכם לסיים את תהליך לקיחת המשכנתא מהר ככל הניתן.

במידה ולא ערכת השוואה  או בדיקת ביטוח משכנתא טרם לקיחת המשכנתא, צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון ממליץ לכם לערוך השוואת מחירים אחת לשנה רק במידה ולא חל שינוי מהותי במצב בריאותכם. במידה ותוכלו לקבל הנחה משמעותית לטווח ארוך מאוד (עד תום תקופת ההלוואה) קחו אותה גם אם בשנה הראשונה והשנייה היא לא יותר זולה, הסיבה – לא תמיד יש אפשרות לקבל הנחה שכזו מחברות הביטוח.

עושים סדר בביטוחים – פעולה חשובה, חיסכון ענק!

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק שרות בדיקת ביטוח וסדר בביטוחים מספר שנים בהצלחה רבה. כל שנה אנו חוסכים למאות משפחות בישראל אלפי שקלים בשנה בעלויות הביטוח ומעניקים להם כל שנה בדיקה יזומה ללא עלות. בעזרת בקרה שוטפת אנו מצליחים לחסוך לקהל הלקוחות שלנו כל שנה יותר ויותר. יתרה מכך, צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעדכנים כל שנה את הכיסויים הביטוחיים לפי עדכונים מחברות הביטוח ושומרים על המבוטחים שיהיו מכוסים ככל הניתן בעלות הנמוכה ביותר

צוות המומחים מזמין גם אתכם לערוך בדיקת ביטוח שתעניק לכם סדר בביטוחים ושקט נפשי לפרטים נוספים השאירו פרטים ונציג מטעמנו יצרו אתכם קשר מוקדם ככל הניתן.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח משכנתא

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם