ביטוח בריאות פרטי הכי טוב בישראל

פורסם:

מחפשים ביטוח בריאות פרטי? בישראל קיימות פוליסות בריאות פרטית מכל מיני סוגים. איך יודעים איזה ביטוח בריאות פרטית הכי טובה לכם? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את המאפיינים לבחירת ביטוח בריאות פרטית הכי טובה. אם גם אתם מעוניינים לדעת יותר על פוליסות הבריאות המוצעות היום על ידי חברות הביטוח השונות ואיזו חברת ביטוח מציעה את הפוליסה הטובה ביותר עם השרות הטוב ביותר אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא.

ביטוח בריאות בא לענות על צורך או אם תרצו פער, שיש גם לרפואה הציבורית המתקדמת ביותר, במקרים כמו השתלה, מתן תרופות או פרוצדורה אחרת הדורשת מענה. לביטוח בריאות פרטי יש בין היתר, יתרון ברור של זמינות, מהירות תגובה וחופש בחירה רחב יותר, כך שכל המבוטחים יהיו בידיים טובות. כל אדם צריך ביטוח בריאות פרטי, אך חשוב שתדעו שלא פעם הוא שונה מאדם לאדם ויש לתת את הדעת לסעיפים הקטנים שמרכיבים אותו.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לביטוח בריאות פרטי >>

איך גיל המבוטח משפיע על מחיר ביטוח הבריאות?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון זה גיל המבוטח בעת עשיית הביטוח, ככל שהמבוטח צעיר יותר, כך סביר להניח שהפרמיה החודשית תהיה נמוכה יותר. דבר זה נובע משני גורמים עיקריים:, הסבירות שלמבוטח צעיר יהיו פחות בעיות בריאות ומשך תקופת הפוליסה שתהיה ארוכה יותר מאדם בגיל מבוגר יחסית, גם פה אגב חשוב מאוד לשים לב מהן קפיצות הפרמיה לאורך הזמן כך שלא תמצאו את עצמכם משלמים סכום גבוה יותר לאורך השנים.
פרמטר גיל חשוב מאוד בעשיית ביטוח ולכן אם אתם מעל גיל 55 מומלץ לעשות ביטוח בריאות ייעודי לשכבת גיל זו שלא רק נוח במחיר, אלא גם לוקח בחשבון את הצרכים הרפואיים הספציפיים של גברים ונשים שמתחילים את הגיל השלישי.

מה ההשלכות של מצב רפואי בזמן קניית ביטוח בריאות פרטי?

מעבר לגיל גם למצב הבריאותי שלכם בעת עשיית הביטוח השפעה ישירה על גובה הפרמיה, ככל שאתם בריאים יותר בנקודת הפתיחה, כך תשלמו פחות. אנשים שסובלים מבעיות כרוניות או אבחונים מיוחדים יכולים להתבקש לעבור וועדה או לספק מסמכים ובדיקות לגבי מצב בריאותם בהווה. ברוב הפוליסות אגב, יכולים להופיע סייגים לגבי מחלות או מצב בריאותי שהיה טרם עשיית הפוליסה.
למרות שצעד זה נראה לנו לא הגיוני, שהרי אנו זקוקים לביטוח בריאות שאנו חולים, חשוב לעשות הפרדה בין עשיית ביטח בריאות ומימושו. הפוליסה תהיה לצדכם שתזקקו לה, רק תהיו בריאים שאתם חותמים על החוזה

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

את מי הכי חשוב לבטח בביטוח בריאות?

אחת הדילמות הגדולות ביותר של מי שעושה ביטוח בריאות זה את מי לבטח. מצד אחד אנו רוצים לבטח את האדם שמספק הכנסה ודואגת לכלכלת הבית, מצד אחר איך נרגיש אם לא נעשה ביטוח לצד השני או לילדים והם חלילה יצטרכו טיפול רופאי מקיף. חברות ביטוח רבות הבינו את הדילמה הזו ולכן מציעות היום מסלולים משפחתיים או זוגיים במחירים משתלמים, בהתאמה לגיל ומצבם של המבוטחים, סעיף זה יכול לכלול גם התייחסות ספציפית למין המבוטח, כך שהוא יהיה מכוסה במקרה של בעיות הקשורות למגדר

איזה אנשים אתם?

חברות ביטוח אוהבות אנשים נורמטיביים ששומרים על עצמם וחיים חיים רגילים ונטולי סיכון, ככל שאתם יותר מאתגרים, כך סביר להניח שתתקבלו בחשדנות ולכן אם אתם עוסקים בספורט אתגרי או שהמקצוע שלכם בעל סיכון גופני כלשהו, יכול להיות שאו שלא תוכלו לבטח עצמכם או שהביטוח יהיה יקר יותר.

ומילה אחרונה לסיום: חשוב שתדעו שבפוליסת ביטוח יש תקופת אכשרה מסוימת הנמשכת מספר חודשים, שלושה בממוצע, במקרה זה משולמים דמי הביטוח, אך אין זכויות למימוש הפוליסה ולכן גם לעיתוי עשיית הביטוח יכולה להיות משמעות, כמו כן, אם אתם מבקשים לממש בעתיד פרוצדורות שנחשבות ניסיוניות או לא מקובלות יש חברות ביטוח שלא יכסו את ההליך וגם לזה יש לתת את הדעת ולהבין בדיוק מה לא תוכלו ומה כן תוכלו לקבל, אם חלילה תצטרכו בעתיד.

ביטוח בריאות עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק בחינה מדויקת של תוכניות הביטוח השונות הקיימות בישראל. בעת עריכת ביטוח בריאות פרטי ללקוח חושב לקחת מספר פרמטרים חשובים כדי לקבל הגנה מקסימלית. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לבחינת מעטפת ביטוחית מלאה למשפחה עם המומחים של המכרז הישראלי לחיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם