ביטוח בריאות – למה חייבים לעשות עכשיו?

פורסם:

אנשים רבים מבינים את הצורך בביטוח ואת המשוואה הפשוטה האומרת שמה שלא ניתן לחסוך אליו באופן עצמאי, יש לבטח או במילים אחרות, מה שלא נוכל לשלם או לקבל מכספנו, עדיף שיתפרס על פני תשלום חודשי קטן, שיבטיח כיסוי הולם לכל מקרה בריאותי.

לאורך חיינו אנו נתקלים בביטוחים שונים שנועדו להבטיח לנו שקט נפשי לצד פיצוי במקרה הצורך, חלקם מוסכמים על הכלל כמו ביטוח רכב וחלקם נעשים מתוך צורך או מודעות אישית, כזה הוא ביטוח בריאות.

במילים פשוטות, ביטוח בריאות נועד על מנת לספק לנו כיסוי בריאותי מקיף יותר ממה שמוצא כיום דרך קופות החולים, כך שבמקרה של מחלה או צורך בפרוצדורה רפואית בארץ או בחו"ל או תרופה שאינה בסל, לא נצטרך להתפשר על הדבר החשוב ביותר, הבריאות שלנו.

לקבלת הצעה ייחודית לביטוח בריאות פרטי המתאים בדיוק לצרככם האישיים, לחצו על כפתור "לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר

ביטוח בריאות – איך זה בא לידי ביטוי בשטח?

נניח שאתם צריכים לעבור ניתוח, במידה ועוברים אותו דרך הביטוח הפרטי ניתן יהיה לבחור את המנתח מתוך רשימת רופאים בהסדר ולא פעם גם לקבל קדימות בתור לניתוח. לדוגמא יתרון הביטוח הפרטי במקרה של תרופות שמיועדות בסל למטרה מסוימת, אם אתם אינכם עומדים בקריטריונים היבשים של קבלת הטיפול, יכול להיות שדווקא הביטוח הפרטי הוא זה שייתן לכם את המענה.

אז למה עכשיו לעשות ביטוח בריאות פרטי?

לאחרונה החליטה ועדת גרמן לבחון ביצוע שינויים בפוליסת ביטוח בריאות ולמעשה לחייב את חברות הביטוח להתאים את התנאים לביטוח הציבורי במדדים מסוימים ובשני מדדים עיקריים, בחירת מנתח וקבלת חוות דעת רפואית נוספת.

התוצאה היא שמרגע כניסת החוק לתוקף, מי שאין לו ביטוח בריאות לא יוכל לקבל את אותם תנאים שמגיעים כיום למכוסי הביטוח הפרטי ויאלץ להסתפק במה שמציע הביטוח הסטנדרטי.

לאור המצב, חברות ביטוח רבות מעודדות יישום ביטוח בריאות פרטי ומבקשות לגייס לשורותיהן כמה שיותר מבוטחים חדשים, התוצאה היא שהיום אתם יכולים לקבל תנאים טובים יותר לאותו כיסוי ובכך לחסוך בעלויות הביטוח, בלי להתפשר על אופי הכיסוי.

איך תדעו מה מתאים לכם? בדיוק בשביל זה צריך לעשות בדק בית, להבין מהי הפוליסה המוצאת כיום ואיך ניתן למקסם אותה ביחס עלות תועלת, כך שתיתן מענה ביטוחי רחב לכל צורך או סוגיה בריאותית.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ומה עם מי שיש לו כבר ביטוח בריאות ?

אם עשיתם בעבר ביטוח בריאות תנאי הפוליסה שלכם תקפים גם עם כניסתו של החוק החדש לביצוע, כך שזכויותיכם לא יפגעו, אך אין זמן טוב מזה לבדוק מהו אופי הכיסוי בביטוח הבריאות שלכם ולשפר את התנאים בשטח, טרם כניסת מסקנות הוועדה לפועל, כך שברגע שישתנו חוקי המשחק, תמצאו את עצמכם עם הכיסוי הטוב ביותר עבורכם.  יכול להיות שעשיתם את הביטוח לפני שנים רבות ויש מקום לשינויים, אולי תרצו להגדיל את הביטוח ולכלול בו בני משפחה נוספים או לבטח אותם באופן עצמאי, בביטוח בריאות משלהם. כך או כך, מסקנות הועדה ערערו את הקרקע ושמו בקדמת הבמה את הדבר החשוב ביותר לנו וליקירנו, הבריאות שלנו.

 

ביטוח בריאות פרטי עושים רק עם המומחים

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עומדים לרשותכם על מנת לתת לכם את ההכוונה המדויקת לתוצאות הטובות ביותר בשבילכם. צרו קשר עוד היום וצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לשרותכם ולהעניק לכם את תוכנית ביטוח הבריאות הטובה ביותר בשבילכם.

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם