ביטוח בריאות פרטי – כיסוי אופטימאלי במחיר מינימאלי

פורסם:

שוקלים רכישה של ביטוח בריאות פרטי לכם ולבני משפחתכם? זה הזמן לדעת יותר על השירותים המקצועיים המוצעים לכם ב-מרכז הישראלי לחיסכון בכל הנוגע לביטוח בריאות פרטי

מספר מילים על ביטוחי בריאות פרטיים

ביטוח בריאות פרטי הוא למעשה הפתרון האופטימאלי ביותר העומד לרשותכם בכל הנוגע לכל אותם מקרים בהם אתם או אחד/ת מבני משפחתכם נדרש להתמודד עם מחלה קשה או אירוע רפואי מסובך. ביטוחי הבריאות הפרטיים נבדלים משירותי השב"ן (שירותי בריאות נוספים) המוצעים לכם על ידי קופות החולים בישראל בכך שהם פועלים בהתאם לחוק חוזה הביטוח המונהג בישראל ובכך שהם מעמידים לרשותכם מגוון רחב של כיסויים לכל תרחיש רפואי, לרבות, כיסוי בגין רכישת תרופות אשר אינן נכללות בסל התרופות, כיסוי בגין ניתוחים או קבלת ייעוץ רפואי וחוות דעת מומחים, כיסוי בגין מחלות קשות, ביצוע השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל ועוד.

ביטוחי הבריאות הפרטיים כוללים בתוכם מגוון רחב של הרחבות ביטוחיות המותאמות לכל אחד ואחת מבני המשפחה בהתאם לגילו, עיסוקו ומצב בריאותו, ובין יתר ההרחבות הביטוחיות המוצעות לכם תמצאו: ביטוח בגין אובדן כושר עבודה, ביטוח סיעוד, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד.

המרכז הישראלי לחיסכון – המקום הנכון לבחירת פוליסת ביטוח בריאות פרטי

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון מתמחים במתן שירותי הכוונה בכל הנוגע לבחירת פוליסות ביטוחיות מכל סוג, לרבות, ביטוח בריאות פרטי. לרשותנו, מערכת מתקדמת המאפשרת לכם לבחון מספר הצעות רכישה בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים, ובהתאם לשירותי ההכוונה המקצועיים שלנו, תוכלו לבחור בהצעת הרכישה האופטימאלית ביותר עבורכם ועבור בני משפחתכם.

בין יתר השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידינו בכל הנוגע לרכישת ביטוחי בריאות פרטיים תוכלו למצוא:

  • הגדרת הצרכים הביטוחיים בהתאם לגילכם, מצב בריאותכם ותחום עיסוקכם

  • ביצוע הליך השוואתי בין מספר חברות ביטוח המתמחות בביטוח בריאות פרטיים

  • התאמת תנאי הפוליסה לכל אחד מהצרכים הביטוחיים

  • בדיקה מקיפה בנוגע להרחבות הביטוחיות המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח השונות

  • הוזלת פרמיה קיימת –שירות מקצועי המיועד לבעלי פוליסות ביטוח הרוצים לדעת על מה הם משלימים ואם אפשר להוזיל ולשפר את הפוליסה הקיימת ועוד מגוון רחב של שירותים המוצעים לכם באופן אישי על ידי צוות מומחי הביטוח הפועלים במרכז.

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון פועלים באופן המקצועי ביותר, וכל זאת על מנת להעמיד לרשותכם את הפוליסות המורחבות ביותר במחירים המשתלמים ביותר. לקבלת שירותי הכוונה מקצועיים אנו מזמנים אתכם ליצור עמנו קשר ישיר עם מומחי ביטוח בריאות. זכרו: גם ביטוחי בריאות פרטיים רוכשים רק עם המומחים!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם