למה חשוב לעשות ביטוח בריאות לילדים?

פורסם:

ילדינו הם הדבר החשוב לנו ביותר, אך כשזה נוגע לביטוחי בריאות, ניתן למצוא הרבה יותר מבוגרים מובטחים מאשר ילדים. מדוע זה כך? יש הטוענים שילדים מסמלים משהו תמים ולכן קשה לנו לחשוב על סיטואציות בעיתיות, אולי אנחנו מפחדים מעין הרע. בעולם דינמי כשלנו אנחנו חייבים לתת להם את הסיכוי הטוב ביותר, זו המחויבות שלנו כהורים.

לקבלת הצעה ייחודית לביטוח בריאות לילדים, השאירו פרטים ונציגנו ישמחו לעמוד לשרותכם

ביטוח ילדים לא חייב להיות מאופיין רק בנורא מכל, ישנם מגוון רחב של כיסויים שמטרתם לשפר ולייעל את איכות החיים, לצד השקט הנפשי שלנו כהורים, במאמר זה ניתן סקירה קצרה של נקודות שיש לתת עליהן את הדעת רגע לפני שמבטחים את הילדים

מאיזו נקודת מוצא הילד שלנו מתחיל?

ילדיכם מבוטח במסגרת סל בריאות, דרך הקופה אליה הוא משתייך. מדובר בביטוח סטנדרטי כנהוג בחוק, אשר מעניק כיסוי מלא או בהשתתפות עצמית מסוימת אותה ניתן להרחיב במסגרת ביטוח משלים. למרות ההצהרות, לא פעם מדובר בביטוח שאינו מספק, אשר מחייב זמן המתנה רב והגבלה במתן שעות טיפול או בגורמים המעורבים ולכן יש לשקול האם מדובר בכיסוי מספק עבורכם.
אם ילדיכם שוהה במוסד לימודי, יש לו גם ביטוח תאונות אישיות במקרה של אירוע במקום. ביטוח זה הוא חובה וכל הפרוצדורה נעשית למול ביטוח לאומי.
לצד הכיסוי המנימלי הזה נמצא הביטוח הפרטי. היות וילד קטן נחשב סיכון נמוך בעבור חברת הביטוח, פרמיית הפוליסה שלו תהיה נמוכה יותר מאשר של אדם מבוגר ואף ניתן לקבע את המחיר הנמוך לכל חייו, כך שמדובר בהחלטה שאין בתוכה גם שום שיקול כלכלי, ביחס להוצאות הבית.

ביטוח לילדים, 3 נקודות שחשוב לבדוק

באופן כללי, ביטוח בריאות לילדים מכיל בתוכו את כל האלמנטים של ביטוח בריאות פרטי, כדוגמת כיסוי במקרה של ייעוץ, ניתוח או תרופות שאינן בסל. היות ומדובר בילדים, יש כמה סייגים שאנו כהורים צריכים לכלול בפוליסה של ילדנו.:

  • מתן מענה לשירותי אבחון או טיפולים שונים. אם לאורך הדרך ילדינו יזדקק לאבחון או לטיפול כלשהו כמו ריפוי בעיסוק, רכיבה, שחייה טיפולית, טיפול פסיכולוגי או כל סיוע רגשי או קוגניטיבי, חשוב שהפוליסה שרכשנו תוכל לתת לנו מענה מהיר ומקצועי, שלא דרך קופות החולים. הפעלת סעיף זה בפוליסה פרטית, יכולה לחסוך לנו זמן וכסף ולהבטיח שנקבל טיפול נאות לילד שלנו.
  • כיסוי במקרה של אובדן הכנסה של אחד ההורים. כאשר ילד חולה במחלה קשה, הוא זקוק לסיוע של הוריו שיטפלו בו וישהו לצדו במקרה הצורך, במקרה כזה אחד ההורים ולעיתים שניהם לא יכולים או לא פנויים רגשית לעבודה. מי יפצה אותם על אובדן ההכנסה, על ההוצאות הרבות המתלוות למחלת ילד, כאן נכנס הביטוח הפרטי.
  • פרט נוסף שחשוב לדעת, הרבה פעמים הפוליסה מכילה סעיף המתייחס לכיסוי במקרה של מחלה האופיינית לילדים, הבינו מה זה אומר ומה כן נכלל בתחום הפיצוי. אם ילדיכם עוסק בספורט מומלץ לשקול לשלב בפוליסה כיסוי במקרה של תאונה או פציעת ספורט

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח בריאות לילדים עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

התאמת פוליסת ביטוח בריאות לילדים יכולה לעשות הבדל משמעותי בגובה התשלום החודשי, בגובה הפיצוי ובהיקפו. מומלץ לקבל הכוונה מסודרת ולבוא מוכנים לכל תרחיש, אחרי הכול מדובר ביקר לנו מכל. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לערוך בדיקה מקיפה של מעטפת ביטוח הבריאות שברשותכם ולדאוג שילדכם מבוטחים בצורה הטובה ביותר בעלות ההוגנת ביותר.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם