ביטוח בריאות למשפחה לרגעים החשובים בחיים

פורסם:

אחת מפוליסות הביטוח האטרקטיביות ביותר בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים היא פוליסת ביטוח בריאות משפחתי. פוליסה זו מהווה כמעין ביטוח בריאות פרטי המיועד לכל אחד ואחת מבני המשפחה, וזאת בהתאם למכלול ההרחבות הביטוחיות אשר אינן מופיעות בביטוחי הבריאות הממלכתיים וביטוחי הבריאות המשלימים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מורחב אודות ביטוחי בריאות משפחתיים.

ביטוח בריאות משפחתי בהתאמה אישית

היתרון הבולט ביותר בביטוח בריאות משפחתי טמון בעבודה שפוליסות מסוג זה מאפשרות לכל אחד ואחת מבני המשפחה לרכוש את סל המוצרים הביטוחיים המיועדים לו באופן ספציפי, וכפועל יוצא מכך, ביטוחי הבריאות המשפחתיים מותאמים באופן אישי לכל אחד ואחת מבני המשפחה. יתרון זה מאפשר לרוכשי הפוליסה להתאימה לכלל צרכי המשפחה, כאשר כל משפחה יכולה לבחור בעצמה את סוג הכיסוי הבסיסי ואת ההרחבות הביטוחיות הנדרשות לה, וכפועל יוצא מכך, לא לשאת בתשלום עבור הרחבות או כיסויים שאינם רלוונטיים לגביה. יתרון מרכזי נוסף העומד לרשותכם בעת רכישת פוליסת ביטוח בריאות משפחתי הוא הפרמיה הנמוכה (באופן יחסי) אותה תדרשו לשלם עבור ילדי המשפחה.

באמצעות רכישת ביטוח בריאות פרטי תוכלו ליהנות מכיסוי רפואי מורחב לכם ולכל בני משפכתכם בעלות חודשית הוגנת המותאמת לכל אחד ואחת מכם.

השוואה בין ביטוחי בריאות משפחתיים –כיצד?

כיום, רוב חברות הביטוח המובילות בישראל מעמידות לרשותכם פוליסות ביטוחי בריאות משפחתיים. בטרם רכישת הפוליסה אנו ממליצים לכם לקיים השוואה עניינית בין פוליסות הביטוח השונות בהתאם לפרמטרים המקצועיים הבאים:

  • בדקו מהו הכיסוי הבסיסי המוצע לכם במסגרת הפוליסה ומהן אפשרויות ההרחבה העומדות לרשותכם
  • בדקו מהי הפרמיה הבסיסית ומהו גובה התשלום בגין ההרחבות הביטוחיות השונות הרלוונטיות לכם.
  • בדקו מהם הכיסויים המוצעים לכם במסגרת הפוליסה בהתאם לכל אחד ואחת מבני המשפחה (ילד, גבר, אישה).
  • בדקו מהו אורך תקופת האכשרה והאם היא זהה עבור כל אחד ואחת מבני המשפחה המופיעים בפוליסה.
  • בדקו מהי הפרמיה הנדרשת לתשלום עבור ילדים עד גיל 18, ומהי הפרמיה הנדרשת לילדים לאחר גיל 18.
  • בדקו היטב מהם תנאי ביטול הפוליסה
  • בדקו מהי תקופת ההמתנה המוגדרת בפוליסה
  • בדקו מהן האפשרויות העומדות לרשותכם בכל הנוגע לשינוי הרחבות הפוליסה בהתאם לצרכים המשתנים של כל אחד ואחת מבני המשפחה לאורך השנים.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוחי בריאות משפחתיים עושים רק לאחר שמתייעצים עם צוות המומחים

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון עומדת לרשותכם מחלקת בריאות ענפה המתמחה בין היתר בהתאמה של ביטוחי בריאות פרטיים בהתאם לצרכים הספציפיים של כל אחד ואחת מבני המשפחה. הניסיון המקצועי שלנו בתחום ביטוחי הבריאות הפרטיים, מאפשר לכל אחד ואחת מכם להשיג את המעטפת הביטוחית ההולמת והטובה ביותר עבור כל אחד ואחת מבני המשפחה.

במידה וגם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח בריאות משפחתי, זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול השירותים המקצועיים המוצעים לכם במרכז הישראלי לחיסכון. צרו עימנו קשר עוד היום והבטיחו לעצמכם את פוליסת הביטוח המשפחתית האידיאלית ביותר עבור בני משפחתכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם