ביטוח בריאות פרטי: רשות שוק ההון פרסמה את הכללים להעברת מבוטחים לפוליסה משלים שב"ן

פורסם:

בהמשך לרפורמת ביטוחי הבריאות רשות שוק ההון פרסמה את הכללים להעברת מבוטחים אשר רכשו ביטוח בריאות פרטי מסוג "שקל ראשון" אשר להם יש תוכנית שב"ן בקופת החולים לפוליסת ביטוח בריאות "משלים שב"ן"; כך תבוצע העברה.

רשות שוק ההון פרסמה לאחרונה תקנות אשר מסדירות בהמשך לרפורמת ביטוחי הבריאות בחוק ההסדרים שנכנסה לתוקף ביום 1 באוקטובר 2023 את אופן העברת המבוטחים לפוליסת ביטוח בריאות חדשה. על פי הרפורמה נקבע, כי מבוטחים בפוליסות ביטוח בריאות פרטי מסוג "שקל ראשון" אשר במקביל הם חברים בתוכנית שב"ן של קופת חולים, יועברו ב-1 ביוני 2024 לפוליסת ביטוח בריאות פרטי מסוג "משלים שב"ן". ההעברת המבוטחים בפוליסת ביטוח בריאות פרטי תתבצע לפוליסה חדשה אשר לה אין השתתפות עצמית, זאת תוך שמירה על הטבות (הנחות) שניתנו למבוטחים, שמירה על רצף הביטוחי וללא חיתום – בדיקת מצב רפואי עדכני ומילוי של הצהרת בריאות עדכנית.
הפרסומים של הרשות שוק ההון מתייחסות גם לאופן מסירת ההודעה למבוטחים, למועדי ההודעות ואופן ביצוע ביטול העברה אם אינו מעוניין בהעברה.

רוצים לעשות סדר בביטוחים שלכם?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בעל ניסיון עשיר בתחומו בנושא סדר בביטוחים. צוות המומחים מונה אנשי מקצוע אשר ערכו אלפי בדיקות בשנים האחרונות ומעניקים גם לכם הזדמנות לערוך בדיקה מקיפה לתוכניות הביטוח שברשותכם. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולערוך בדיקת ביטוח שתעשה לכם סדר בביטוחים ותעניק לכם שקט נפשי.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם