ביטוח חיים: צפי להוזלת עלויות הביטוח בעקבות רפורמה חדשה

פורסם:

בימים האחרונים הרשת גועשת בעקבות הודעת המפקח על הביטוח ושוק ההון להוזיל משמעותית את מחירי ביטוח החיים הנהוגים כיום במהלך שיכול לעזור לאזרחי ישראל לחסוך מאות שקלים בחודש

מחיר ביטוח חיים וביטוח משכנתא צפוי לרדת בימים הקרובים בצורה משמעותית וזאת על פי הודעת הממונה על שוק ההון והביטוח. לפי שעה זו, תוכנית הוזלת ביטוח החיים אושרה לשנתיים וצפויה להיכנס לתוקף ביום חמישי הקרוב (14.2) ובתקופת הזמן הזו תבחן הרשות את השלכות המהלך והאם יהיה קיים צורך נוסף בעדכון.

הבשורה לאזרחי ישראל בעקבות הוזלת מחיר ביטוח החיים נובעת בעיקר בגלל התארכות תוחלת החיים בישראל בשנים האחרונות ואי איזון התמכור בקרב חברות הביטוח מזה שנים רבות. על פי הערכות מחיר ביטוח החיים צפוי לרדת בכ 30% לערך ולחסוך לאזרחי ישראל מאות שקלים בחודש ועשרות אלפי שקלים לאורך תקופת תשלום הביטוח.

הבעיה העיקרית שממנה נובע המהלך, תמחור ביטוח החיים בתוך תוכנית ביטוח מנהלים (חיסכון לגיל פרישה) שם עלות ביטוח החיים הוא כמעט ללא הנחה כלל.


מדוע לקוחות המרכז הישראלי לחיסכון לא צריכים להתרגש מהמהלך?

בשנים האחרונות צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון הבחין בחוסר הצדק שנעשה לאזרחים ונלחם מול חברות הביטוח להשיג את התנאים הטובים ביותר ללקוחות החברה.

מחירי ביטוח החיים נחתכו ב 50% לפחות – הוזלה גדולה יותר ממה שמציע כיום האוצר – בביטוח המנהלים תוכנן רכיב ביטוח חיים מיוחד בשם הכנסה למשפחה אשר מעניק פיצוי חודשי קבוע למשפחה בעת פטירה, המיוחד ברכיב זה הוא בסכום הביטוח יורד עם השנים וכך גם עלות הביטוח מותאמת לכל גיל בעלות נמוכה מאוד ביחס לנהוג היום.


מעוניינים בביטוח חיים זול לכל החיים?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לבחון יחד איתנו את עלות ביטוח החיים שלכם היום ולהבטיח לאורך כל חיי הפוליסה עלות נמוכה עם הנחה מובטחת לכל החיים.

צרו איתנו קשר עוד היום ותתחילו לחסוך.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם