ביטוח מחלות קשות מענקית הראל – הארכת תוקף ההטבה המיוחדת למצטרפים חדשים

פורסם:

ההטבה המיוחדת למצטרפים חדשים לכיסוי ביטוח מחלות קשות הראל מענקית זהב הוארכה עד ליום 30.6.2021 ואתם יכולים להמשיך לקבל הרבה יותר ביטוח באותה עלות!

תנאי תוכנית ביטוח מחלות קשות מענקית זהב הראל מענקים לכם שקט נפשי כלכלי בכל הקשור למקרה בו התגלה מחלה קשה אשר יכולה לפגוע בצד הפיננסי של המשפחה. על פי הודעת הראל חברה לביטוח תנאי התוכנית עם ההטבות המובנות בתוך הפוליסה תמשיך עד לתאריך 30.6.2021 למצטרפים חדשים בלבד.

מה מיוחד בפוליסת ביטוח מחלות קשות מענקית זהב הראל?

אין מגבלה למספר האירועים המכוסים! כמו כן, ניתן כיסוי למצב רפואי חמור ובלתי הפיך הכולל מענה רחב למרקים ומחלות נוספות לדוגמא: יעקב קרויצפלד, חיידק טורף ועוד. בנוסף, ישנו פיצוי עבור מחלות ייחודיות כגון: דום לב עם דפיברילטור, טיפול במפרצת מוחית ועוד. בחלק הקשור לילדים ישנו כיסוי מלא הכולל 100% סכום ביטוח לרבות במקרה של סוכרת נעורים וסיסטיק פיברוזיס. בחלק של מחלת הסרטן תוכלו לקבל במקרה של גילוי סרטן מקומי – שד, צוואר הרחם ופרוסטטה. מה שמייחד את הפוליסה של הראל היא הכיסוי המקיף ומלא למספר מקרי ביטוח לאורך כל תקופת הביטוח – הביטוח ישאר בתקוף גם לאחר מקרה ביטוח שארע כחלק בקבוצת המחלות הראשונה (כמפורט בפוליסה).

עכשיו החלק הכי חשוב! מיוחד בהראל, אפשרות להגדיל את סכום הפיצוי במהלך תקופת הביטוח, ללא הצהרת בריאות חדשה. הפרמיה החודשית לתשלום הביטוח מתקבעת בגיל 65.

הטבה מיוחדת – החזר פרמיה ששלומה במקרה של פטירה לפני גיל 60 , אם לא ארע מקרה ביטוח מזכה.

רוצים עוד מידע אודות ביטוח מחלות קשות של חברת הראל?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם בדיקת ביטוח בריאות וחיים הכולל בתוכו אפשרות להתבונן במילים הקטנות שאף אחד לא קורא, צוות המומחים יערוך בדיקה מדוקדקת של תנאי הפוליסות שלכם, הבדיקה כוללת בדיקת כפל ביטוח והשוואת מחירים כדי להוזיל לכם את התשלום החודשי ולשמור אתכם מבוטחים הכי טוב שאפשר.

לבדיקה מקצועית על ידי מומחה ביטוח של המרכז הישראלי לחיסכון, השאירו פרטים בטופס יצירת קשר או צרו איתנו קשר עכשיו בטלפון 03-6704100.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם