ביטוח משכנתא איילון: בקשה לתביעה ייצוגית הוגשה לבית המשפט

פורסם:

השבוע הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד חברת הביטוח איילון בטענה כי לא מעדכנת את סכום ביטוח החיים בביטוח המשכנתא בהתאם לגובה ההלוואה בבנק

השבוע הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד חברת הביטוח איילון בגובה 11.5 מיליון שקל. הסיבה להגשת בקשת התביעה מגיעה מהטענה כי גבתה עלות פרמיה גבוה יותר מהנדרש עבור כיסוי ביטוח חיים בביטוח המשכנתא ולא תואם את גובה ההלוואה בבנק. על פי הפרסומים, הטענה כי חברת הביטוח אומנם מציגה את השתנות הפרמיה בהתאם לגובה שינוי קצב ההלוואה בהתאם לריבית, אך בפועל אינה תואמת את גובה ההלוואה ובכך יוצרת מצב של ביטוח יתר.

לאור הפרסומים האלו, חשוב לצוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון להבהיר כי ישנה חשיבות עליונה לבצע בדיקת ביטוח אחת לשנה ולבדוק בצורה יזומה את הכיסוי הביטוחי שלכם. התהליך המקצועי של המומחים כולל סדר בביטוחים ובדיקה מקיפה של הכיסויים הביטוחיים בפרטי פרטים וכפועל יוצא מכך יוצא כי ישנה אפשרות של חיסכון עד אלפי שקלים בשנה בביטול כיסויים ביטוחיים מיותרים ובביטול כפל ביטוח.

לבדיקת זכאות לסדר בביטוחים ולהוזלת עלויות הביטוח, פנו אלינו עוד היום ומומחה ביטוח ופיננסים של המרכז הישראלי לחיסכון ישמח לעמוד לשרותכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם