השוואת ביטוח משכנתא לקבלת המחיר הכי נמוך בישראל

פורסם:

עומדים לרכוש דירה ולוקחים משכנתא? משלמים הרבה על ביטוח המשכנתא ורוצים לחסוך בעלויות?  זה הזמן לדעת יותר על השירותים המקצועיים המוצעים לכם ב-מרכז הישראלי לחיסכון בכל הנוגע להשוואת ביטוחי משכנתא ורכישת פוליסת ביטוח המשכנתא הכי זולה בישראל!

ביטוח משכנתא הינו תנאי הכרחי ומחייב לצורך נטילת הלוואות משכנתא למגורים, והוא נועד להבטיח לצד הלווה (הבנקים למשכנתאות) את יכולת ההחזר גם במקרים בהם נוטל המשכנתא הלך לעולמו וגם במקרים בהם נגרם נזק משמעותי לנכס המשפיע על ערכו. ביטוחי המשכנתא מורכבים משתי פוליסות ביטוחיות נפרדות, האחת: ביטוח חיים והשנייה: ביטוח מבנה, כאשר תעריפי הפוליסה נקבעים בהתאם לשווי הנכס, סכום ההלוואה הכוללת אותה נטלתם לצורך רכישת הנכס ותקופת החזר ההלוואה.

השוואת ביטוח משכנתא – למה זה הכרחי?

עד לשנת 2005, ביטוחי המשכנתא נרכשו על ידי נוטלי המשכנתאות באמצעות הבנקים בלבד, דבר אשר הוביל לתעריפי פוליסה מופרזים וגבוהים במיוחד. לאחר רפורמה שהתבצעה באותה שנה בשוק ביטוחי המשכנתא, החלו גם חברות הביטוח לשווק באופן ישיר את ביטוחי המשכנתא לציבור הלווים, דבר אשר הוביל לפתיחת שוק ביטוחי המשכנתא לתחרות. כיום, באמצעות קיומו של הליך השוואתי בין הפוליסות השונות המוצעות לכם בתחום ביטוחי המשכנתא, תוכלו ליהנות מחיסכון מצטבר של עשרות ואף מאות אלפי שקלים לאורך כל תקופת ההחזר.

אנחנו כאן כדי לחוסך לכם הרבה כסך בעלויות ביטוח המשכנתא

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון, מעמידים לרשות כל אחד ואחת מנוטלי הלוואות המשכנתא שביניכם, מגוון רחב של שירותים מקצועיים בכל הנוגע לרכישת ביטוחי משכנתא. שירותים אלו נועדו להעמיד לרשותכם את ביטוחי המשכנתא המשתלמים ביותר, וזאת על מנת לאפשר לכם ליהנות מחיסכון מצטבר משמעותי לאורך כל תקופת ההחזר.
בין יתר השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי צוות יועצי המרכז בתחום ביטוחי המשכנתא תמצאו:

  • בדיקה כלכלית בנוגע ליכולות ההחזר החודשיות שלכם בכל הנוגע לתשלומי המשכנתא

  • איתור המסלול הביטוחי האופטימאלי ביותר עבורכם

  • ביצוע הליך השוואתי בין מספר פוליסות שונות המוצעות לכם על ידי מספר חברות ביטוח

  • הוזלת תשלומי הפרמיה החודשית –שירות זה מיועד לבעלי משכנתא

ועוד מגוון רחב של שירותים המותאמים לאופי הנכס אותו אתם עתידים לרכוש, שוויו, סכום ההלוואה אותה אתם נוטלים לצורך רכישתו ותקופת ההחזר.

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון מעמידים לרשותכם צוות מקצועי, מנוסה ומיומן של מומחים פיננסיים המתמחים בכל סוגי הביטוחים, לרבות, ביטוחי משכנתא. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר מיידי ולהתחיל לחסוך (ובגדול) בתשלומי הביטוח. זכרו: גם ביטוחי משכנתא רוכשים רק עם המומחים!

לקבלת המחיר הכי זול בישראל בביטוח המשכנתא השאירו פרטים כאן

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח משכנתא

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם