ביטוח משכנתא זול – מה קרה שעכשיו ניתן לרכוש ביטוח ביותר זול?

פורסם:

הידעתם שעד לשנת 2005 שוק ביטוחי המשכנתא נשלט באופן שערורייתי על ידי הבנקים המסחריים בישראל הפועלים בתחומי המשכנתא? הידעתם שעד לאותה שנה תעריפי הביטוח נקבעו על ידי פקידים בנקאיים ולא על ידי חברות הביטוח? בשורות הבאות תמצאו את כל המידע אשר הוביל לרפורמה אשר שינתה את חוקי המשחק בתחום ביטוחי המשכנתא

לקבלת הצעה זולה ביותר לביטוח משכנתא לחצו כאן

כיום, כל נוטל הלוואות משכנתא בישראל יודע כי באמצעות תכנון נכון וקפדני של תמהיל המשכנתא הוא יכול לחסוך עד מאות אלפי שקלים מתשלום המשכנתא לאורך זמן. אחד ממרכיבי החיסכון טמונים בסעיף הביטוחי המכונה: ביטוח משכנתא, שבלעדיו לא תוכלו ליטול את הלוואות המשכנתא.

מהו ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא הוא למעשה סעיף ביטוחי הנלווה לכל הלוואת משכנתא המוענקת לכם על ידי אחד מהבנקים המסחריים הפועלים בישראל בתחום המשכנתאות. סעיף ביטוחי זה מורכב משני סוגי ביטוח: ביטוח חיים וביטוח מבנה, כאשר כל אחד מסוגי הביטוח נועד להבטיח כיסוי כספי מלא לבנק ממנו אתם נוטלים את הלוואת המשכנתא בכל מקרה בו נוטל ההלוואה נפטר במהלך תקופת ההחזר (ביטוח חיים) או במקרה בו מופיע נזק במבנה הדירה (ביטוח מבנה).

ביטוחי משכנתא עד להחלת הרפורמה בשנת 2005 ומאז

עד לשנת 2005, כל נוטלי הלוואות המשכנתא במדינת ישראל חויבו לרכוש את שני סוגי הביטוח השונים המרכיבים את ביטוחי המשכנתא באמצעות הבנקים המסחריים מהם הם נטלו את הלוואות המשכנתא. פעולה זו הובילה למעין "מונופול" של הבנקים המלווים על תחום ביטוחי המשכנתא, וכפועל יוצא מכך, הבנק גרף רווח עצום על חשבון הלווה.
בעקבות ביקורת ציבורית הולכת וגוברת, הוחלט על הקמתה של וועדה אשר תבחן את תחום ביטוחי המשכנתא. וועדה זו פרסמה את מסקנותיה בסוף שנת 2004, וכבר בשנת 2005 נכנסה לתוקפה רפורמה ממשלתית אשר קבעה כי לרשות כל נוטל הלוואות משכנתא תעמוד האפשרות לרכוש את שני סוגי הביטוח השונים גם מחוץ למערכת הבנקאית.
יישום הרפורמה הוביל לפתיחת שוק ביטוחי המשכנתא לתחרות הולכת וגוברת בין חברות הביטוח והגופים הפיננסיים השונים במדינה, כאשר המרוויח הישיר מהתחרות ההולכת וגוברת הוא הצרכן הסופי, כלומר, נוטל הלוואות המשכנתא.
כיום, לרשות כל אחד ואחת מנוטלי הלוואות המשכנתא עומדת האפשרות לקיים סקר השוואתי מקיף ומקצועי בכל הנוגע לרכישת ביטוחי משכנתא, וכפועל יוצא מכך, ליהנות מחיסכון ישיר של עשרות אלפי שקלים במשכנתא לאורך זמן. אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות משירותי ייעוץ והכוונה מקצועיים המוענקים לכם בכל תחומי הביטוח האפשריים, לרבות, ביטוחי משכנתא. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום וליהנות משירות מקצועי אשר יוזיל בעבורכם את עלויות הביטוח.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

רוצים להוזיל את עלויות ביטוח המשכנתא שלכם?

המרכז הישראלי לחיסכון הצליח להשיג את מחירי ביטוח המשכנתא הזולים ביותר בישראל! צוות המומחים בעל ניסיון של שנים בתחום הוזלת מחירי ביטוח השונים ישמח לעזור גם לכם להוזיל את מחיר ביטוח השמכנתא שלכם.

לקבלת הצעה זולה לביטוח משכנתא, השאירו פרטים כאן

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח משכנתא

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם