ביטוח סיעודי פרטי – עד כמה הוא חשוב?

פורסם:

הידעתם שביטוחי הסיעוד הפרטיים מעמידים לרשותכם כיסוי מורחב גם במקרה של תאונות עבודה, תאונות דרכים, פעולות טרור או תאונות אישיות המובילות למצב סיעודי? הידעתם שהנטל הכלכלי עימו נאלצים להתמודד בני משפחתו של האדם הסיעודי מגיע לאלפי שקלים מדי חודש? הידעתם שביטוח סיעודי מורחב כולל גם כיסוי בגין מחלות כגון אלצהיימר? זה הזמן לדעת יותר על ביטוח סיעודי פרטי ועד כמה הוא חשוב וחיוני עבור כל אחד ואחת מאיתנו.

מספר מילים על מצב סיעודי

על פי הגדרת המוסד לביטוח לאומי, מצב סיעודי הינו מצב רפואי בו אדם מסוים איננו מסוגל לבצע בכוחות עצמו מספר פעולות בסיסיות כגון: מעבר בין שכיבה לישיבה, ניידות באופן עצמאי ממקום למקום, יכולת התלבשות או התפשטות באופן עצמאי, יכולת אכילה או שתייה באופן עצמאי, שליטה עצמאית על הסוגרים ויכולת עצמאית להתרחץ. המוסד לביטוח לאומי קבע כי חוסר יכולת לבצע מחצית מהפעולות הנ"ל הן המדד להכרה באדם מסוים הנמצא במצב סיעודי.

הגדרת מצבו הרפואי של אדם מסוים כמצב סיעודי, מצריכה טיפול רפואי הולם וראוי המוענק בחלק מהמקרים באמצעות טיפול מסביב לשעון המוענק על ידי מטפלים סיעודיים. טיפול זה מגיע לאלפי שקלים מדי חודש, ובניגוד לדעה הרווחת, הוא איננו מוענק אך ורק לאנשים בגיל השלישי, אלא גם לאנשים צעירים שבשל תאונה כזו או אחרת נקלעו למצב סיעודי.

מהו הביטוח הסיעודי ולמה הוא כל כך חשוב?

ביטוח סיעודי היא למעשה פוליסת ביטוח פרטית המבטיחה כיסוי ביטוחי מורחב בכל אותם מקרים בהם תזדקקו לשירותי טיפול סיעודיים. ביטוח זה משווק כיום על ידי מגוון נרחב של חברות ביטוח, המעמידות לרשות האדם המוגדר כאדם במצב סיעודי ובני משפחתו, פתרון כלכלי המאפשר מצד אחד לקבל את הטיפול הראוי ומצד שני לא לקרוע תחת הנטל הכלכלי הנלווה להוצאות הטיפול.

חשיבותו של הביטוח הסיעודי נובעת בראש ובראשונה מכיסוי ההוצאות הרפואיות הנלוות להליך הטיפול באדם המוגדר במצב סיעודי, וכפועל יוצא מכך, פוליסת הביטוח הסיעודי מהווה את אחד הביטוחים החיוניים ביותר בחייה של כל משפחה ומשפחה.
כיום, תוכלו למצוא מגוון נרחב של פוליסות ביטוח סיעודי המותאמות באופן אישי לכל אחד ואחת מכם, וזאת באמצעות מספר פרמטרים שונים המאפיינים את תוכניות הביטוח השונות. בין יתר הפרמטרים המשפיעים על פוליסות הביטוח תמצאו את תקופת הביטוח, אופי הביטוח וסוג הביטוח אותו אתם רוכשים.

מכיוון שביטוח סיעודי מכסה גם הוצאות טיפול סיעודי במקרים של תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות אישיות ומחלות זקנה, רכישת ביטוח סיעודי כחלק מרכישת ביטוחי הבריאות המשפחתיים מהווה צעד חיוני להבטחת כלכלת המשפחה גם במקרים בהם תדרשו לעמוד בהוצאות חודשיות שוטפות גבוהות במיוחד בגין טיפול סיעודי 24 שעות ביממה לאחד מבני המשפחה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח סיעודי פרטי עושים רק עם המומחים

אם אתם מעמידים את נושא הבריאות כערך עליון בחיי המשפחה ומעוניינים להגן על המשפחה מכל נזק פיננסי שעלול להיגרם מנק רפואי לאחד מבני המשפחה, זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול השירותים המוצעים לכם במסגרת רכישת ביטוח סיעודי פרטי. במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של הצעות רכישה לביטוחי בריאות פרטיים.

כמו בכל שירותי ההכוונה שלנו, גם במתן שירותי הכוונה במסגרת ביטוחי הסיעוד, תוכלו ליהנות משירות מקצועי, זמין ואמין המוענק לכם על ידי צוות המומחים של "המרכז הישראלי לחיסכון".

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח סיעודי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם