ביטוח תאונות אישיות בהתאמה אישית

פורסם:

אדם חיי את חייו וברגע אחד דברים עלולים להשתנות. אתה אף פעם לא יודע מה יהיה מחר, דואגים להזכיר לנו בכל הזדמנות, כי אכן לא הכול ידוע, אחד הביטוחים שבא לסייע לנו להתמודד עם הלא נודע, זהו ביטוח תאונות אישיות.

בעל מקצוע שים לב! אם אתה משלם הרבה בגלל הסיכון במקצוע שלך יכול להיות שאנו יכולים לעזור לך להפחית את התשלום, צור איתנו קשר עוד היום!

לא ברור לי מה מוגדר כתאונה והאם יכול להיות שלי יהיה ביטוח תאונות אחד ולחברי אחר?

תאונה זה כל מה שנגרם לאדם שלא בשליטתו, כמו לדוגמא תאונת דרכים או תאונת עבודה. כשמדובר על ביטוח תאונות אישיות, כל אדם יכול להגדיר לעצמו את היקף ומידת הכיסוי ועל כן כשכבאים לערוך ביטוח תאונות אישיות, חשוב להבין מה כבר יש לכם ואיפה יותר נכון לבטח.

תאונת עבודה או אובדן כושר עבודה, זה לא משהו שאני זכאי לו מהמדינה?

כאשר אדם מאבד את היכולת לעבוד לתקופת זמן מסוימת, הוא יכול לפנות לביטוח הלאומי, כאשר יש הבדל בין תאונת עבודה, לאובדן כושר כתוצאה מאירוע שאינו קשור למקום העבודה. מדובר בהליך לא פשוט, עם הרבה סחבת, חוסר אונים בירוקרטי ובעיקר זמן שבו העובד ומשפחתו אינם מקבלים פיצוי כספי הן על חוסר ההשתכרות והן על עוגמת הנפש.

בדיוק במקום הזה יושב ביטוח תאונות אישיות. אם הפוליסה שלכם מכסה תאונות עבודה, אתם זכאים לפיצוי שלושים יום מרגע הוכחת אובדן הכושר, סייג חשוב מאוד שיש לשים אליו לב, זה האם בסעיף זה בפוליסה מוגדר מקצוע ספציפי, כלומר תקבלו פיצוי רק אם לא תוכלו לעסוק בו או שהוא מתייחס לאי כישרות באופן כללי. כמו כן, מומלץ לברר מה עם אובדן כושר עבודה חלקי, אשר פוגם ביכולת ההשתכרות באופן ניכר ועלול להיות משמעותי בהכנסה הכוללת.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

אבי מבוגר יחסית ומתגורר לבדו, אני שוקל לעשות לו ביטוח תאונות אישיות אבל אומרים לי שזה מיותר, היות והוא לא עובד ולא נוהג. האם באמת מיותר?

ביטוח תאונות אישיות אינו מתייחס רק לתאונת דרכים או עבודה ובהחלט ניתן לקבל פיצוי במקרה של תאונה ביתית. מעצם הגדרתו כתאונה אישית, יש בו על מנת לאפשר כיסוי לכל אי ודאות שנכפת על המבוטח, עקב אירוע זה או אחר. חשוב להתייחס לכל מקרה באופן ספציפי ולקבל הכוונה אודות הפוליסה המתאימה ביותר למבוטח.

מה קורה אם אני הולך לעולמי עקב תאונה, האם יורשיי זכאים לפיצוי?

בפוליסת תאונות אישיות ישנו מרכיב של פיצוי יורשים במקרה של מוות עקב תאונה, כך שגם אם האדם הולך לעולמו, הוא יכול להיות בטוח שמותו בטרם עת, לא יכביד על המשפחה.

האם מדובר בביטוח יקר?

כאשר משווים את אופי והיקף הכיסוי, לפרמיה החודשית שצריך לשלם, ניתן לראות שמדובר בביטוח שווה לכל כיס ולא פחות חשוב מזה, מידי במידה ניכרת. היות ומדובר בפוליסה שהיא כמעט מותאמת אישית, יש צורך בהכוונה נקודתית, טרם חתימתכם על ביטוח תאונות אישיות.

ביטוח תאונות אישיות בהתאמה איית רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון יודע להתאים לכל בעל מקצוע או אדם מן השורה את ביטוח תאונות האישיות הטוב ביותר בשבילו תוך מתן דגש לקבל את המחיר הזול ביותר מבין כל חברות הביטוח בישראל. צוות המומחים יודע להתאים את הביטוח הטוב ביותר עם המחיר המשתלם ביותר לכם.

בעל מקצוע שים לב! אם אתה משלם הרבה בגלל הסיכון במקצוע שלך יכול להיות שאנו יכולים לעזור לך להפחית את התשלום, צור איתנו קשר עוד היום!

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח תאונות אישיות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם