גם לך יש פנסיה בכל מיני מקומות? זה הזמן לעשות סדר ולרכז הכל במקום אחד!

פורסם:

מעל לחצי מיליון ישראלים מחזיקים מספר קרנות פנסיה, מבלי שהם מודעים לכך. האם את/ה חלק מהסטטיסטיקה? הגיע הזמן לעשות סדר ולבדוק היכן יש להם קרנות פנסיה רדומות.

האם גם לכם יש פנסיה בכל מיני מקומות? הגיע הזמן לגלות

העידן הנוכחי מהווה אתגר משמעותי בכל הקשור לניהול כלים פיננסים, ובראשם קופות הפנסיה. למעשה, מנתונים אשר פורסמו לאחרונה עולה תמונה מדאיגה: מעל לחצי מיליון ישראל יש קרנות פנסיה "רדומות" אשר הם לא יודעים על קיומם, כתוצאה ממעבר בין מקומות עבודה או חוסר יכולת להבין היכן בדיוק הקרן קיימת. חשוב לזכור כי בעבור כל קרן פנסיה אנו הציבור משלמים דמי ניהול, ולכן מדובר בבזבוז כספים משווע אשר דורש סדר. כמו כן, לריכוז כל כפסי החיסכון יתרונות רבים כגון: הוזלת דמי ניהול, חיסכון בעלויות הכיסוי הביטוחי וכו'.

כיצד ניתן לגלות היכן יש קרנות פנסיה אשר רשומות על שמכם?

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא להיעזר בכלי של משרד האוצר – הר הכסף. מדובר בכלי חינמי אשר מאפשר לכם להכניס פרטים מלאים כולל תעודת זהות, ולאחר מספר שניות לראות באמצעות דו"ח היכן רשום על שמכם קרן פנסיה. עם זאת, לא מדובר בדו"ח מקיף. מדוע? ובכן, הדו"ח איננו מציין את הסכום המצוי בקרן. משום כך, נדרשת מצדכם פנייה עצמאית אשר עשויה לגזול זמן ומאמץ רב, כתוצאה מהתנהלות בירוקרטית אל מול חברות הביטוח וההשקעות אשר נוטות להערים קשיים על קהל המבוטחים והחוסכים.

האופציה הנוספת הקיימת היום היא פנייה למסלקה הפנסיונית של משרד האוצר. במסלקה תוכלו לקבלת דוח מפורט, היכן נמצאים כל הכספים שלכם בקרנות הפנסיה ובביטוח מנהלים כמו כן תוכלו לקבל תמונות מצב האם רשומים גם כספים על שמכם בקופות גמל ובקרנות השתלמות בכל הגופים הפנסיוניים במדינת ישראל השרות דרך המסלקה היא בתשלום לטובת משרד האוצר ועולה עשות שקלים בודדים, אך הבעיה היא לא בתשלום!

לאדם הממוצע קשה מאוד לפענח את הפלט הניתן ובטח להבין את הוראות החוק בעבור דין הכספים ודרך טיפולם, בשנים האחרונות חלו כל כך הרבה שינויים רגולטורים בכספי החיסכון של הציבור שרק איש מקצוע בעל ניסיון ידע לכוון אתכם בצורה אופטימלית.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

לאחד את קופות הפנסיה באופן קל ופשוט: כך תעשו זאת

באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית תוכלו לקבל ליווי וסיוע הן לצורך איתור קרנות פנסיה וכן לצורך השוואת מחירים בין החברות השונות, לצורך איחוד ויצירת סדר. לפני מספר שנים המפקחת על חברות הביטוח ערכה הרצאה מרתקת על חברות הביטוח שהם עלה כי כשליש מהציבור הישראלי מחזיק בכפל ביטוחי, מה שגורר הוצאה מיותרת של כמעט 16.5 מיליארד שקל מדי שנה. ע"פ שי לאופולד, סוכן ביטוח בעל ניסיון של שנים רבות באיתור קופות פנסיה "מדובר בכספים אשר הציבור לא מודע להם, ולכן החשיבות באיחוד ויצירת סדר באמצעות חברה מקצועית הוא חיוני".

מעדיפים לרכז את כל הכספי החיסכון במקום אחד? עושים עכשיו סדר בחיסכון עם המומחים!

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בניהולו של סוכן הביטוח ומנכל המרכז הישראלי לחיסכון מר שי לאופולד מזמין אתכם לערוך מבדק פנסיוני מקיף. תחילת המבדק תתבצע על ידי הכרה אישית של החוסך וצרכיו האישיים, לאחר מכן נזמין עבור הלקוח פלט מהמסלקה ונערוך בחינה של התיק הפנסיוני ונגבש המצלות המתייחסות לבקשת הלקוח בשיחה האישית. במידה והלקוח יקבל את ההמלצות נוכל להפעיל את התהליך על ידי מילוי טפסים וריכוז החיסכון המקום הכי נכון בעבור הלקוח.

השרות אינו כרוך בתשלום.

לפרטים נוספים ולקבלת מבדק פנסיוני מקיף, אתם מוזמנים לשלוח פרטי התקשרות בטופס צור קשר ומומחה חיסכון יצור אתכם קשר.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון פנסיוני

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם