האם ביטוח הבריאות שלכם עומד להתייקר?

פורסם:

בתקופה האחרונה אנו עדים לפרסומים שונים בתקשורת על רצונו של המפקח על הביטוח וראש רשות שוק ההון משה ברקת לבטל את הרפורמה של פוליסת ביטוח בריאות האחידה ולאפשר לחברות הביטוח לייקר את פוליסת ביטוח בריאות

מאז החלה הרפורמה של דורית סלינגר לפני כ 3 שנים נשאלת השאלה האם מצב המבוטחים השתפר וכן לדעתו של המפקח על הביטוח ישנם דברים טובים ברפורמה אך גם דברים שצריך לתקן. כזכור, הרצון של דורית סלינגר ביצור פוליסה אחידה היתה לאפשר לציבור המבוטחים לבטל כפל ביטוח ולערוך השוואה אמתית בין הפוליסות השונות המוצעות על ידי חברות הביטוח. אך אחרי 3 שנים לערך ניתן לומר כמעט בוודאות שהדבר לא בוצע בשלמות ויש צורך לשפר ולתקן את התהליך. עד היום ישנם המון מבוטחים אשר משלמים על ביטוחים מיותר וכפולים ואין להם מושג איך מבטלים את זה.

על פי הנתונים המתקבלים מחברות הביטוח בישראל, להבטיח למבוטח טיפול בטכנולוגיה חדשנית עולה הרבה כסף. לדעתו על המפקח על הביטוח אי אפשר להמשך לשלם את אותו הפרמיה על דברים שעולים יותר ולכן חברת הביטוח חייבת לעדכן את התעריף. חברות הביטוח חייבות להתאים את עלות הביטוח לעלות הסיכון שהיא לוקחת וזאת כדי לאפשר לציבור המובטחים לישון בשקט ולדעת שיש לחברות הביטוח איתנות פיננסית לעמוד לצידו של הלקוח בזמנים קשים.


רוצים לעשות סדר בביטוחים אחת ולתמיד?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם שרות ייחודי ופורץ דרך בתחום הביטוח והפיננסים וזאת בעזרת ניסיון עתיר שנים ויכולת טכנולוגית עדכנית ומתקדמת. צוות המומחים עומד לרשותכם השאירו פרטים ונשמח לעזור.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם