האם כדאי לעשות ביטוח מחלות קשות? החלטה חשובה שיכולה להציל משפחה!

פורסם:

מהו ביטוח מחלות קשות? כנגד איזה מחלות קשות ניתן לקבל פיצוי כספי והאם לכל אחד ואחת מכם מומלץ לרכוש אותו? על כך ועוד בשורות שלפניכם.

ביטוח מחלות קשות הינה פוליסה המיועדת לצרכי כיסוי מכלול ההוצאות הנלוות להליכי הטיפול בעת גילוי מחלה קשה. פוליסה זו משווקת על ידי חברות הביטוח גם במסגרת פוליסות ביטוחי חיים וביטוחי מנהלים וגם במסגרת רכישת הפוליסה כהרחבה לפוליסות בריאות כאלו ואחרות.

הפיצוי הכספי המוענק לציבור הביטוחים מתאפשר אך ורק בעת גילוי מחלה קשה מתוך רשימת המחלות הקשות המופיעה במסמכי הפוליסה. ברוב המקרים, המחלות הקשות בגינן מוענק הפיצוי הכספי למבוטחים כוללות בין היתר: יתר לחץ דם ריאתי, גידול שפיר של המוח, טרשת נפוצה, סרטן, איידס, אי ספיקת כליות, שבץ מוחי, פרקינסון ורשימת מחלות נוספת.

ביטוח מחלות קשות- למי הוא מיועד?

ביטוח מחלות קשות בדומה לכל פוליסת ביטוח אחרת הקשורה לתחום הבריאות, הינו מוצר ביטוח המותאם לכל אחד ואחת מאיתנו ובכל גיל. פוליסה זו נועדה להבטיח למבוטחיה פיצוי כספי המסייע להם להתמודד עם ההשלכות הכלכליות הנלוות להליכי הטיפול בעת גילוי מחלה קשה, ובכך היא מפחיתה את העומס הכלכלי העלול להרע עם מצבה הכלכלי של משפחת החולה.

ביטוח מחלות קשות- היכן הכי מומלץ לרכוש?

ביטוח מחלות קשות הוא אחד מתחומי הביטוח בהם מוגשות מדי שנה הכי הרבה תביעות ביטוחיות, ולכן חשוב שכל אחד ואחת מכם יבחן היטב את תנאי הפוליסה המוצעים לו. כיום, מרבית חברות הביטוח הגדולות המתמחות בשיווק פוליסות בריאות וביטוחי חיים, מעמידות לרשות קהל המבוטחים את פוליסת המחלות הקשות.

הידעת? ביטוח מחלות קשות לילדים בד"כ עולה שקלים בודדים בחודש ומאוד כדאי לרכוש אותו בגיל מוקדם במיוחד!

הקפדה יתרה על תנאי הפוליסה ועיון מעמיק בתנאים השונים בכל הנוגע להפעלת הפוליסה במידת הצורך, תאפשר לכל אחד ואחת לקבל את סכומי הפיצוי המגיעים לו בעת גילוי מחלה קשה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח מחלות קשות-כיצד משווים?

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון עומד לרשותכם צוות מומחים המתמחה בתחום ביטוחי הבריאות בכלל ובתחום ביטוח מחלות קשות בפרט. צוות זה יסייע גם לכם לבחון בצורה המעמיקה ביותר את תנאי הפוליסה המוצעים לכם על ידי חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח השונות, ובסופו של הליך, גם אתם תוכלו להבטיח לעצמכם את פוליסת המחלות הקשות המורחבת ביותר.

רוצים לדעת יותר על ביטוח מחלות קשות? זה הזמן להכיר את מכלול השירותים המקצועיים המוצעים לכם במרכז הישראלי לחיסכון בכל הנוגע לרכישת ביטוחי בריאות בכלל וביטוחי מחלות קשות בפרט.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח מחלות קשות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם