האם מור וילין לפידות בדרך להקים קרן פנסיה?

פורסם:

על פי פרסומים תנאי המכרז של קרנות הפנסיה הנבחרות מנסות לעניין שני גופים המנהלים קופות גמל וקרנות השתלמות להצטרף גם לתחום הפנסיה. האם הם יסכימו?

תנאי המכרז החדש לקרנות הפנסיה הנבחרות מעודדות גופים חדשים להיכנס לתחום קרנות הפנסיה וזאת לאחר שמספר הגופים המנהלים קרן פנסיה ברירת מחדל הצטמקה בעקבות מיזוג פסגות עם אלטשולר שחם וקרן הפנסיה של הלמן אלדובי עם מיטב דש. לפי הפרסומים יתן כי מור בית השקעות וילין לפדיות יצטרפו למרכז וישקלו אפשרות להקים קרן פנסיה לפי תנאי המכרז החדשים.

כפי שפורסם תנאי המכרז החדשים בקרן פנסיה מביאים בשורה לחוסכים בנושא דמי הניהול אשר לפי הפרסומים בכלי התקשרות דמי הניהול מההפקדה לא יעברו את ה 1% ודמי הניהול מהצבירה לא יעלו על 0.15% דבר אשר יכול להוזיל את דמי הניהול לחוסכים לגיל הפרישה – פנסיה.

כמו כן, פורש אשר יעדיף לקבל את קצבתו מקרן פנסיה נבחרת יקבל דמי ניהול של עד 0.3% בלבד.

מעוניינים לעשות סדר בפנסיה שלכם?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לערוך מבדק פנסיוני מקיף הכולל הסתכלות רחבה על כל היבטי החיסכון והמעטפת הביטוחית של העובד. במבדק זה יכול כל עובד לבחור ולשפר את תנאי החיסכון והביטוח ולהגדיל את הקצבה החודשית בעת הפרישה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולשריין לכם שיחת הכוונה מקצועית עם מומחה ללא עלות וללא התחייבות.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם