הסוף לביטוח חיים בפרמיה קבועה

פורסם:

לאחרונה פורסמו תקנות חדשות על ידי האוצר בנושא שיווק ביטוח חיים בפרמיה קבועה המשווקות כיום על ידי חברות הביטוח השונות בישראל.

תקנות חדשות שפרסמו על ידי אגם ביטוח וחיסכון של משרד האוצר הגבילו מאוד את חברות הביטוח ולפיכך החליטו חברות הביטוח להפסיק לשווק את פוליסות ביטוח החיים בפרמיה קבועה מתחילת חודש אוקטובר 2016. נוכח המצב, קוראים חברות הביטוח לכל האזרחים המעוניינים להבטיח את הצטרפותם לפוליסת ביטוח חיים בפרמיה קבועה למהר ולרכוש את הכיסוי עד לחודש אוקטובר הקרוב.

כזכור, שיווק פוליסת ביטוח חיים בפרמיה קבועה תפסה תאוצה בתקופה האחרונה וזאת עקב הכדאיות הכלכלית לטווח ארוך ברכישת כיסוי ביטוח שכזה. כיסוי ביטוחי בפרמיה קבועה מבטיח למבוטח כי עלות הפרמיה החודשית לא תתייקר עם השנים ותבטיח למבוטח כבר היום את עלות ביטוח החיים גם בשנים שהם בפרמיה מזנקת למחירי גבוהים מאוד.

צרו קשר וקבלו הצעה משתלמת במיוחד >>

למה כדאי לכם לרכוש ביטוח חיים בפרמיה קבועה?

ביטוח חיים מסוג ריסק הינו ביטוח הנותן פיצוי כספי בעת פטירה מכל סיבה. כיסוי ביטוחי זה, עלותו זולה בגיל צעיר אך ככל שעוברות השנים מתייקר הביטוח בגיל מבוגר ועלות הכיסוי הביטוחי מקשה על המבוטחים לעמוד בנטל התשלום ולרוב מתבטלת עקב אי כדאיות כלכלית. לפיכך, פיתחו בשנים האחרונות חברות הביטוח פוליסת ביטוח חיים בפרמיה קבועה אשר באה להגן על המובטחים מתייקרות הפרמיה לאורך השנים. בשנים הראשונות, עלות הפוליסה גבוהה ביחס לפרמיה משתנה – המצור המוכר לכולם – אך כדאית מאוד לאחר מספר שנים. כיום, ניתן למצוא כיסוי ביטוחי זה בחברות הביטוח המובילות.

מעוניינים בביטוח חיים בפרמיה קבועה?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון יודע לבנות פוליסה ביטוח חיים מותאמת אישית לצרככם. על ידי תכנון נכון ניתן להוזיל את עלות הביטוח בצורה ניכרת! צרו איתנו קשר עוד היום והבטיחו לעצמכם ביטוח חיים במחיר המותאם במיוחד בשבילכם .

אם אתם צריכים עזרה ורוצים לרכוש ביטוח חיים בפרמיה קבועה, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר או דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לרכוש ביטוח חיים בפרמיה קבועה בתנאים מעולים!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם