חדש: הפניקס מציעה ביטוח בריאות אחידה!

פורסם:

באיחור של שלושה חודשים וחצי השיקה אתמול חברת הביטוח הפניקס את פוליסת ביטוח הבריאות החדשה שלהם

חברת הביטוח הפניקס החלה לשווק את פוליסת ביטוח הבריאות שלהם הכוללת: ניתוחים, השתלות ותרופות במתכונת הפוליסה האחידה כפי שהוראה משרד האוצר. עתה יכולים אזרחי ישראל להיכנס למחשבון השוואת המחירים של משרד האוצר ולראות את פוליסת ביטוח הבריאות של חברת הפניקס.

כזכור, הפניקס היתה החברה האחרונה שלא השיקה את פוליסת הבריאות במועד ורק עתה אחרי שלושה וחצי חודשים של איחור החלה בשיווק הפוליסה. על פי המחשבון מחירי הפניקס ממוקמים באזור האמצע לא זולים כמו ביטוח הראל ולא יקרים חברת הביטוח כלל. נוכח ההשקה מציעה הפניקס מבצעי הצטרפות בפוליסות משלימות כגון: ביטוח מחלות קשות, ביטוח תאונות אישיות וביטוח חיים במחירים אטרקטיביים ללקוחות חדשים.

רוצים לערוך השוואת מחירים בין כל פוליסות הביטוח שלכם?

כיום, קל יותר לערוך השוואת מחירים בין פוליסות הביטוח שלכם לכלל חברות הביטוח בישראל על ידי מערכת השוואה חכמה של המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון. בגלל שיתוף פעולה של צוות המומחים עם כל חברות הביטוח בישראל ולפי ניסיון מוכח ניתן להוזיל את עלויות הביטוח בין 10%-15% בשנה ולחסוך על אלפי שקלים בשנה בעלויות הביטוח. כמו כן, ניתן לשפר את הכיסוי הביטוחי משמעותית על ידי בחינה נכונה של תיק הביטוח שלכם.

צרו קשר וקבלו הצעה משתלמת במיוחד >>

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם