הפתעה: ווישור רוכשת שליטה על איילון חברה לביטוח

פורסם:

על פי הפרסומים השונים בכלי התקשורת הדיגיטליים בעולם הכלכלי, ווישור תרכוש מאיילון חברה לביטוח את השליטה בחברת הביטוח ותחזיק 50.4% ממניות החברה.

כזכור, איילון חברה לביטוח עמדה למכירה ובפיקוח על שרות ההון ביטוח וחיסכון חיפשו חברה חדשה שתרכוש את אחזקות החברה ולא אחת מהחברות הביטוח הגדולות כדי לאפשר פיזור בין חברות הביטוח בישראל ובכך לשמור על תחרות בעולם הביטוח. על פי הפרסומים, תרכוש ווישור את השליטה באיילון חברה לביטוח לאחר אישור הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ובכך תהפוך להיות חברה ביטוח עם אפשרות להתרחבות בתחומים נוספים אשר לא היו אפשריים לוויישור עד כה.
עקב המכירה לקוחות חברה הביטוח איילון עדין לא ידעו כיצד תתנהל חברת הביטוח ווישור ומה יעלה בגורל התנאים אשר זכו לקבל בפוליסות הביטוח שלהם. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון ימשיך לעקוב אחר התפתחויות הרכישה ויעדכן את הקוראים בהתפתחויות והשינויים אם יקרו בפוליסות הביטוח של המבוטחים.

רוצים לעשות סדר בביטוחים שלכם?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לערוך בדיקת ביטוח מקיפה אשר כוללת בחינת הכיסויים שלכם והתאמתם לצורככם האישיים, בחינת תעריפי ועלויות הביטוח שלכם, השוואת מחירי ביטוח בין כל חברות הביטוח בישראל ומתן שרות אישי וישיר. בדיקת הביטוח יכולה להעניק לכם שקט נפשי בכך שאתם מבוטחים הכי טוב שאפשר ובמקרה הצורך בשימוש הפוליסה יש לכם איש מקצוע שילווה אתכם הכי טוב שאפשר.

צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשרותכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם