הראל אינדקס – פוליסת חיסכון חדשה מבית הראל חברה לביטוח

פורסם:

הראל חברה לביטוח משיקה בימים האחרונים פוליסת חיסכון חדשה עם 6 מסלולי השקעה מחקי מדד מובילים. לראשות החוסכים והמשקיעים תהיה אפשרות לחלק את תמהיל ההשקעה והחיסכון עד 5 מסלולים בו זמנית, אפשרות להפקדה של סכום חד פעמי או אפילו בהפקדה חודשית ללא מגבלות סכום ובדמי ניהול נמוכים.

חברת הביטוח הראל מצטרפת לעידן החדשנות בנושא ניהול חיסכון והשקעה מחקה מדדים ומעצימה את היכולת של החוסכים והמשקיעים ליהנות מאפשרות השקעה במדדים מובלים על ידי פלטפורמת פוליסת חיסכון, אשר הזרימה מלארדי שקלים כל שנה מהציבור בשנים האחרונות.

פוליסת חיסכון הראל אינדקס, תעניק אפשרות לכל חוסך להשקיע ישירות במדדים מובילים כגון: S&P500, ת"א 35, תל בונד 60, אג"ח מדינה צמוד, אג"ח מדינה שקלי, ומסלול כללי מחקה מדד. יתרונות פוליסת חיסכון הראל אינדקס מאפשרות לכל חוסך ומשקיע לחלק את תמהיל ההשקעה בין חמישה מסלולים בו זמנית עם אפשרות לשלב בין הפקדה חד פעמית להפקדות חודשיות (הוראת קבע) ויתרון משמעותי נוסף ללא הגבלת סכום הפקדה שנתי – בשונה מקופת גמל להשקעה.

על פי הערכות צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון, פוליסת חיסכון הראל אינדקס תשווק לציבור על ידי סוכנים פיננסים בעלי רישיון משרד האוצר ותציע אפשרות לדמי ניהול נמוכים וזאת כדי להתחרות בשוק קופת הגמל להשקעה.

האם כדאי לחסוך ולהשקיע בתוכנית חיסכון S&P500 או במנהל השקעות? בדיוק על השאלה הזו ענה מומחה חיסכון והשקעה שלנו מר אלעד נגר בכתבה הבאה >> לחץ כאן

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לערוך מבדק פיננסי לבחינת אפיקי ההשקעה הטובים ביותר בשבילכם. המבדק כולל איתור תמהיל השקעה וחיסכון אופטימליים לכם, בחינת מיסוי, אפשרות להוזלת דמי ניהול ועוד.

אתם מוזמנים ליצור קשר על ידי השארת פרטי התקשרות בטופס יצירת קשר.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם