הראל חברה לביטוח בע"מ

פורסם:

הראל חברה לביטוח היא חברת הביטוח הוותיקה בתחום הביטוח. קבוצת הראל בעלת למעלה מ-75 שנות ניסיון וידע מצטבר בתחום ופעילה בכל ענפי הביטוח: ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, ביטוח משכנתאות, ביטוח סיעודי ועוד.

בתחום המרכזי – ביטוח בריאות – הראל היא המובילה בישראל. הראל חברה לביטוח מניבה רווחיות גבוהה ועקבית לאורך השנים, קשרים נרחבים עם מוסדות רפואיים בארץ ובחו"ל ולמעלה מ-3 מיליון מבוטחים הנהנים מתשתית שירות מקצועית ומתקדמת. הראל מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בתחום ביטוחי הבריאות וכולל מעל ל- 3,000,000.

להצטרפות להראל ›

הראל גמל

קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של הראל נחשבות מאז הקמתן לבורג מרכזי בתחום, הראל נמנית כיום בין חמשת הגופים המוסדיים המובלים המנהלים קופות גמל בישראל. הראל גמל מנהלת כ-30 קופות גמל וקרנות השתלמות על מסלוליהן. החברה מעמידה לרשות עמיתיה מבחר רחב מאד של קופות ומסלולים ומאפשרת בכך לכל עמית למצוא את הקופה או הקרן המתאימה לצרכיו, להשקפותיו ולציפיותיו משוק ההון. הראל גמל והשתלמות מנהלת כספי לקוחות בהיקף של כ- 22 מיליארד ₪ ולה למעלה מ- 550,000 עמיתים, עם לקוחות החברה נמנים מאות אלפי לקוחות פרטיים ומאות גופי מעסיקים, מכל מגזרי הפעילות במשק. לרשותה של החברה עומדים המשאבים האנושיים והכלכליים המעולים של קבוצת הראל ובכללם: מנהלי השקעות מן השורה הראשונה בעלי השכלה אקדמית וניסיון מקצועי רב הנתמכים במודלים כלכליים מתקדמים, מחלקות מחקר וכלכלה המורכבות מצוות גדול של אנליסטים, מנהלי סיכונים וכלכלנים. קופות הגמל של הראל נהנות מיכולת פיזור השקעות גם לתחומי התשתית, האשראי, הנדל"ן וכדומה פיזור זה מאפשר איזון בתנודתיות הנגזרת משוק ההון.

הראל פנסיה

קבוצת הראל פנסיה כוללת קרנות פנסיה מקיפות חדשות, קרן פנסיה כללית וקרן פנסיה ותיקה מאוזנת. הראל פנסיה מרכזת את פעילות הפנסיה של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, באמצעות חברות המנהלות את קרנות הפנסיה של הקבוצה. בנוסף, חברת הראל פנסיה מעניקה שרותי ניהול ותפעול לקרן הפנסיה הותיקה והגירעונית "נתיב".

חברת הראל פנסיה פועלת לפי העקרונות המייחדים את קבוצת הראל, מקצועיות פנסיונית ופיננסית גבוהה במיוחד ומתוך גישה של יושרה והוגנות ללקוח. בהתאם לעקרונות הללו מתמקדת הפעילות הניהולית בעקרונות החשובים לכל לקוח:

  • תשואות.
  • תנאי תוכניות טובים במיוחד.
  • יציבות ביטוחית ופיננסית.
  • רמת שירות גבוהה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

הראל פיננסים

קבוצת הראל פיננסים בעלת פעילות מגוונת ורחבה בתחום ניהול קרנות נאמנות, ניהול תיקים, פעילות מסחר בני"ע ומוצרים פיננסיים. הראל פיננסים מנהלת כ-27 מיליארד ש"ח ומתמקדת במתן מענה לכל צורך פיננסי ומגוון רחב של מוצרים ושירותים פיננסים ללקוחות פרטיים ומוסדיים. הראל פיננסים הינה חבר בורסה ובעלת רישיון ייעוץ השקעות.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לבתי השקעות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם