השוואת מחיר ביטוח: איך המומחים שלנו חוסכים בעלויות הביטוח?

פורסם:

בעידן בו כל אחד ואחת מאיתנו מחזיק ברשותו מספר מוצרים ביטוחיים שונים, זה הזמן לדעת הכול על הליכי השוואת מחיר בביטוח.

רכישתן של פוליסות ביטוח בתחומי הביטוח השונים, הינה פעולה המחייבת כל אחד ואחת מאיתנו לערוך ולקיים הליך השוואתי שמטרתו: השוואה בין תנאי ומחירי הפוליסות השונות המוצעות לנו על ידי חברות וסוכנויות הביטוח השונות.

כיום, יותר מתמיד, עומדים לרשותנו יותר ויותר אמצעים בעזרתם נוכל לבצע הליך השוואתי בכל הנוגע לתנאי ומחירי הפוליסות השונות, כאשר בין יתר האמצעים תוכלו למצוא: מערכות אינטרנטיות להשוואת מחירים, שירותי בדיקה אובייקטיביים לאיתור מקרים של כפל-ביטוח במסגרת שירותי מבדק ביטוחי, בדיקה לפי מדד השירות לטיפול בתביעות אשר מפורסם על ידי אגף שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר ואמצעים נוספים דרכם תוכלו לבדוק את הצעות הביטוח השונות אותן אתם מקבלים מחברות וסוכנויות הביטוח. בעזרת כלים אלו תוכלו להוזיל עלויות ולעשות סדר בביטוחים אחת ולתמיד!

כיצד לרכוש ביטוח?

על מנת לקיים הליך השוואתי בין תנאי ומחירי הפוליסות המוצעות לכם (טרם רכישתן), אנו ממליצים לכל אחד ואחת להתייחס לנקודות הבאות:

1. בצעו פנייה יזומה למספר חברות וסוכנויות ביטוח לצורך קבלתן של הצעות מחיר שונות בהתאם לסוג הביטוח הנדרש לכם.
2. הקפידו לציין בפני נציגי חברות וסוכנויות הביטוח את המאפיינים האישיים שלכם העלולים להשפיע על המחיר, לרבות, גילכם, תחום עיסוקכם, מצב משפחתי, מבצע בריאותי וכדומה.
3. הקפידו לקיים הליך השוואתי בין הצעות הביטוח השונות אותן תקבלו וזאת בהתאם לצרכים הביטוחיים הייחודים לכם. כמו כן, אנו ממליצים לכל אחד ואחת לעיין לעומק בתנאי הפוליסה המוצעת לכם ובמידה ואינכם מבינים את "שפת" הביטוח המופיעה בהצעה, אל תהססו לפנות לגורמים מקצועיים לצרכי בירור התנאים המופיעים בפוליסה.

השוואת מחירי ביטוח לפי תחומי ביטוח שונים

בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות לקיומו של הליך השוואתי בכל הנוגע לתעריפי הפוליסות בתחומי הביטוח השונים. מעקב אחר ההנחיות המופיעות לעיל, יאפשר גם לכם להוזיל את תעריפי הביטוח אותם אתם נדרשים לשלם בעשרות עד מאות שקלים בשנה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

השוואות מחיר ביטוח חיים

בראש ובראשונה, אנו ממליצים לכם לבדוק האם עומד לרשותכם כיסוי ביטוחי בתחום ביטוחי החיים באמצעות פוליסות אחרות אותן רכשתן, לרבות, ביטוחי מנהלים ו/או קרנות הפנסיה. במידה ולא, אנו ממליצים לכם להגדיר את סכום הכיסוי הביטוחי לו תזדקקו בכל אותם מקרים של אובדן כושר עבודה המהווה חלק בלתי נפרד מהכיסוי הביטוחי של פוליסות החיים. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבחון את תעריפי הפוליסה בהתאם לגילכם, תחום עיסוקכם ומצב בריאותכם הכללי.

השוואת מחיר ביטוח בריאות

לצורך קבלת הצעת מחיר לביטוח בריאות אנו ממליצים לכם להגדיר מראש את הצרכים הביטוחיים האישיים שלכם בהתאם לגילכם, תחום עיסוקכם ומצב בריאותכם הכללי. כמו כן, אנו ממליצים לכם לקיים הליך השוואתי של תנאי הפוליסות השונות המוצעות לכם בהתאם לצרכים ייחודיים אלו, ואף לקיים בדיקה מקיפה אל מול נותני ההצעות השונות בכל הנוגע להרחבות הביטוחיות העומדות לרשותכם.

השוואת מחיר ביטוח תאונות אישיות

פוליסת תאונות אישיות הינה הפוליסה הביטוחית היחידה המאפשרת לכם ליהנות מפיצוי כספי מיידי בעת התרחשותה של כל תאונה אישית מכל סוג, ולכן מומלץ לקיים את הליך השוואת מחירי הפוליסה בהתאם לגובה הפיצוי הכספי לו תהיו זכאים במידת הצורך. תעריפי הפוליסה נקבעים בין היתר בהתאם לגובה הפיצוי הכספי אותו תהיו זכאים לקבל בגין אובדן ימי עבודה, הוצאות אשפוז, מימון טיפולים רפואיים, הוצאות פינוי באמבולנס, חבלות ופציעות גוף ועוד. כמו כן, תעריפי הפוליסות השונות בתחום ביטוחי תאונות אישיות נקבעות בהתאם לגילכם ותחום עיסוקכם העיקרי.

השוואת מחיר ביטוח מחלות קשות

בדומה לביטוחי תאונות אישיות, גם תעריפי הביטוח בפוליסות מחלות קשות נקבעים בהתאם לסכום הפיצוי המוענק למבוטח ובני משפחתו בעת הפעלת הפוליסה במקרים של גילוי מחלות קשות. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לבחון את תנאי ומחירי הפוליסות השונות בהתאם למשתנים הבאים: רשימת המחלות בגינן מוענק לכם פיצוי כספי, גובה הפיצוי הכספי העומד לרשותכם בזמן אמת, אופן קבלת הפיצוי, תקופת האכשרה הנדרשת לאירוע ביטוחי ראשון ושני והגיל המקסימאלי בו המבוטח זכאי לקבלת הפיצוי הכספי.

השוואת מחיר ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא משלב בתוכו שני סוגי ביטוח שונים, האחד: ביטוח חיים, והשני: ביטוח מבנה. תעריפי הביטוח נקבעים בין היתר בהתאם לגובה המשכנתא אותה נטלתם ותקופת החזר המשכנתא. יחד עם זאת, תעריפי הביטוח נקבעים גם בהתאם לגילכם ומצב בריאותכם הכללי. כיום, בניגוד לעבר בו נוטלי המשכנתאות חויבו לרכוש את ביטוחי המשכנתא באמצעות הבנק המלווה, לרשות כל אחד ואחת מנוטלי המשכנתאות בישראל עומדת הרשות לרכוש את ביטוח המשכנתא באופן עצמאי ישירות מחברות הביטוח, ולכן לקיומו של הליך השוואת מחירים ישנה חשיבות מכרעת בכל הנוגע לחיסכון בתשלומי הביטוח על המשכנתא.

השוואת מחיר ביטוח סיעוד

העלויות החודשיות הגבוהות הנדרשות לצרכי הטיפול בחולה סיעודי, מחייבות כל אחד ואחת מאיתנו לרכוש פוליסת סיעוד פרטית המקנה לנו פרמיה חודשית קבועה לצרכי מימון הוצאות הטיפול. תעריפי ותנאי הפוליסות בתחום זה משתנות מחברה לחברה ולכן חשוב לבחון לעומק את תנאי ומחירי הפוליסה.

המרכז הישראלי לחיסכון מציג: מבדק ביטוחי להשוואת תנאי ומחירי הפוליסות השונות

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון מודעים היטב לחשיבותן של פוליסות הביטוח השונות בחייו של כל אחד ואחת מכם. כמו כן, אנו מודעים היטב לעלויות הגבוהות של תעריפי הפוליסות השונות ולאפשרויות החיסכון העומדות לרשותכן בתעריפי הפוליסה- מבלי לשנות את תנאיה והיקף כיסוייה!

על מנת לאפשר גם לכם לרכוש את הפוליסות המורחבות והמשתלמות ביותר בכל אחד מתחומי הביטוח המופיעים לעיל, אנו מעמידים לרשותכם הליך בדיקה מקצועי, אובייקטיבי וענייני בדרך להוזלת תעריפי הביטוח. שירותי מבטח ביטוחי המיושמים על ידינו נועדו בין היתר לאפיין ולהגדיר את צרכיו הביטוחיים הייחודיים של כל מבוטח, לאתר כפילות ביטוח בפוליסות קיימות, לערוך בדיקה מקיפה בכל הנוגע לתנאי הפוליסה העומדים לרשותכם ואף לקיים בדיקה יסודית ומעמיקה בכל הנוגע לפרמיות אותן אתם נדרשים לשלם מדי חודש. עם סיום המבדק, אנו נציג בפניכם מספר חלופות ביטוחיות שמצד אחד מאפשרות לכם להוזיל את תעריפי הביטוח במאות שקלים בשנה ומצד שני שומרות על כל תנאי הפוליסה המותאמים לצרכיכם.

רוצים לדעת יותר על הליכי השוואת מחירי ביטוח ושירותי מבדק ביטוחי במרכז הישראלי לחיסכון? צרו איתנו קשר עוד היום אנו כאן בדיוק בשביל זה!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לסדר בביטוחים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם