חוסכים בבנק? זאת כנראה הסיבה שאתם מפסידים כסף!

פורסם:

בין אם אתם חוסכים בפק"מ בבנק או סתם הכסף שלכם יושב לו שם בעו"ש, אנו בטוחים שאתם מפסידים כסף ממש עכשיו ברגעים אלו וזאת מסיבה אחת פשוטה

אחד מאפיקי החיסכון הידועים כיום לכל אזרחי ישראל הוא הפק"מ בבנק או תוכנית חיסכון בנקאית שם אנחנו נאלצים "לסגור" את הכסף לשנים רבות בכדי לזכות בריבית כלשהי על הכסף.

כיום, הבנקים מנצלים את החשש של החוסכים להוציא את הכסף מהבנק ולחסוך באפיקי השקעה טובים יותר בחברת ביטוח או בבית השקעות ומציעים להם ריבית כמעט אפסית על הכסף שלהם, מי שירצה יותר מכמעט 0% ריבית יצטרך לנעול ולסגור את כספו לשנים רבות, לוותר על נזילות כספית ולחכות לנקודות יציאה בכדי להציל את כספו.

הכי מעצבן! במידה ותצטרכו להשתמש בכסף לצריכה אישית, הבנק יציע לכם שתי אפשרויות: תשלום קנס (וויתור על הריבית) או הלוואה בתנאים "עדיפים" אשר יחסלו את כל הריבית שקבלתם ואף לעתים גם יותר.


איך בדיוק אנחנו מפסידים כסף אם מה שהפקדנו לא ירד?

רוב החוסכים בבנק משוכנים עצם זה שהכסף שהם הפקידו לא ירד ברמתו אז הם לא מפסידים. מחשבה פסיכולוגית די נכונה אך כלכלית זו טעות קשה. בעולם כמו שלנו ישנם אלטרנטיבות טובות יותר ומשמעותיות מחיסכון בבנק אבל לזה נגיע עוד מעט, קודם נדבר איך אתם מפסידים בטוח עכשיו כסף. קודם כל האינפלציה, כל שנה הכסף שלכם נשחק בצורה שונה במידה ולא הצלחתם להניב כ 1% לערך על הכסף שלכם בשנים האחרונות רוב הסיכוי שערך הכסף שלכם נשחק. וסביר להניח שזה קרה אם אתם עדין חוסכים בבנק…


אלטרנטיבה : סיבה נוספת לזה שאתם מפסידים כסף

סיבה מספיק טובה לזה שאתם מפסידים כסף היא האלטרנטיבה הקיימת בשוק הפיננסי שאתם פשוט לא יודעים או סתם מפחדים. הבעיה בקרב הציבור הישראלי הוא המחסום הפסיכולוגי הקיים כיום, מרבית האזרחים חושבים שהמערכת הבנקאית בטוחה, איך היא בטוחה אם מדובר במערכת בבעלות פרטית אשר מטרתה הבלעדית היא לייצר רווח לבעלי המניות?! ביטחון עולה לכם המון כסף ואתם אפילו לא יודעים כמה!

שוק החיסכון האלטרנטיבי לבנק מציע מספר מגוון של אפשרויות. ריכזנו לכם את שתי האפשרויות הטובות ביותר מכלל האפשרויות הקיימות לפי היתרונות הבאים:

נזילות – חשוב מאוד לשמור על הכסף שלכם זמין בכל רגע. לעתים לא ניתן לתכנן את השימוש בכסף, אם בגלל הזדמנות או בגלל צורך מידיי.

פוטנציאל תשואה – כיום ניתן לקבל תשואה עודפת על פני הריבית הבנקאית באפיקי השקעה וחיסכון ממש כמו קרן הפנסיה שלכם. ניתן לנצל זאת גם לכסף הפנוי שאתם חוסכים היום.

הטבות מס – המדינה מעודדת אתכם לחסוך באפיקי השקעה וחיסכון בבתי השקעות ובחברות ביטוח ומעניקות לכם אפשרות לקבלת הטבות מס שונות ומגוונות.

שרות – אחד הדברים החושבים ביותר בניהול כלכלי של כסף הוא השרות. איש מקצוע צמוד אשר מומחה בתחום הפיננסים יוכל לבנות לכם תוכנית חיסכון מותאמת אישית אשר תוכל להניב לכם תשואה עודפת על פני הפיקדון הבנקאי.

האפשרויות הטובות ביותר כיום לחיסכון במקום בבנק הם:

קופת גמל להשקעה – בשנים האחרונות אושרה על ידי משרד האוצר, קופת גמל להשקעה המיועדת למטרות השקעה וחיסכון לטווח הקצר, הבינוני והארוך. מוצר פיננסי זה משווק בימים אלו על ידי בתי ההשקעות הגדולים והמובילים ביותר בישראל, והוא מעמיד לרשות ציבור החוסכים באמצעותו מגוון רחב של יתרונות.

פוליסת חיסכון בחברת ביטוח – תוכניות חיסכון אשר מנוהלות בחברות ביטוח משלבות בתוכן מכלול יתרונות אשר מאפשר לחוסך להעצים את פוטנציאל החיסכון שלו. כיום, כלל האוכלוסייה משקיעה את החיסכון הכי חשוב לה –הפנסיה– בשוק ההון, אז למה לא לחסוך גם חסכונות אחרים באותה צורה?

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!


נמאס לכם להפסיד כסף מחיסכון בבנק? התקדמו לתוכנית חיסכון מותאמת אישית!

זכאותך והתאמה לחיסכון בתוכנית חיסכון מותאמת אישית תלויה במספר גורמים הנלקחים בחשבון. כבר אלפי ישראלים יצרו לעצמם חיסכון מותאם אישית וזוכים בתשואה גבוה מאשר הריבית בבנק. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם אפשרות לתוכנית חיסכון מותאמת אישית תוך הכרות אישית של הצרכים האישיים שלכם ובניית תוכנית חיסכון המתאימה בדיוק לאופי שלכם. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל שאלה או בקשה וכמו תמיד, נשמח לעמוד לשרותכם.

סיפורה של נטלי: כיצד הצלחנו ליצור תוכנית חיסכון לילדים מחיסכון בעלויות הביטוח

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם