חיסכון לילדים – טיפים להורים שתמיד עוזרים!

פורסם:

הורים צעירים וגם כאלה שכבר מנוסים, תמיד מעסיק אותם עתידם הכלכלי של ילדיהם. מה עושים כדי לעזור להם בעתיד לרכוש השכלה או אפילו דירה? אז מה הפתרון? מתחילים לחוסך עכשיו! איך אתם שואלים? הנה לכם כמה טיפים שתמיד עוזרים!

מניסיון והכרות עם אלפי הורים מודאגים, הצלחנו לעזור למשפחות רבות בישראל לחסוך נכון לילדים. לכן, אספו המומחים שלנו מספר טיפים חשובים שיכולים לתת גם לכם להצליח עם תוכנית החיסכון של ילדכם:

התחילו לחסוך מוקדם ככל הניתן – הבנתם שאתם צריכים לבנות עתיד כלכלי לילדכם, התחילו מיד לחסוך! אין צורך להתמהמה צרו קשר מיד עם מומחה ותתחילו לחסוך. ככל שתקדימו לפתוח מהר ככל הניתן תוכנית חיסכון כך תצליחו להשיג יותר תשואה ותגדילו את החיסכון.

בחרו יעד ומטרה לחיסכון – כמו בכל בניית אסטרטגיה ותוכנית עבודה, בחרו את המטרה לשמה אתם רוצים לחסוך. בחירת מטרה נותנת מוטיבציה לשמור על החיסכון ובניית יעד נותנת תחושה של הצלחה בתהליך ככל שמתקדמים בזמן בתוכנית החיסכון.

הפרידו חיסכון מחשבון הבנק – כמה כסף יש לכם כרגע בחיסכון בפנסיה? הרי לא כולם יענו על השאלה בצורה מדויקת, אבל החיסכון לגיל פרישה ממשיך לגדול. אותו עקרון גם עם תוכנית חיסכון לילדים. הפרידו את החיסכון והתנהלות שוטפת ותנו לו לעבוד בשבילכם.

בחרו אפיק חיסכון מנוהל וגמיש – כיום הבנקים מציעים תוכנית חיסכון לילדים עם תנאים גרועים וריבית כמעט אפסית. אל תחסכו שם, זה לא כדאי! לכו לתוכנית חיסכון לילדים בחברות הביטוח יש להם אפשרויות חיסכון מגוונות שיכולות להתאים בדיוק לכם. עוד מידע בנושא תמצאו כאן >>

נצלו את קצבת הילדים לחיסכון – כיום, קצבת הילדים יכולה לעזור לכם לחסוך כל חודש סכום קבוע. אם אתם יכולים להוסיף לקצה החודשית סכום מסויים עשו זאת! חיסכון של 200 ש"ח בחודש למשך תקופה של 20 שנה יכול להגיע ליותר מ – 70 אלף ש"ח בתוכנית חיסכון בחברת ביטוח.

אל תחסכו בבנק! חיסכון בבנק מוגבל מאוד, הצעה הריבית נמוך מאוד והנזילות בעייתית ברוב תוכניות החיסכון לילדים. לכן אם מציעים לכם תוכנית חיסכון בבנק "בתנאים מעולים" בדקו לפני עם מומחים מה ההצעה אומרת. כיום ההצעות מאוד נמוכות וחיסכון של 200 ש"ח חודש למשך 20 שנה יכול להגיע קצת יותר מ- 50 אלף ש"ח. משמעותית נמוך בהשוואה לתוכנית חיסכון מנוהלת בחברת ביטוח!

צרו קשר וקבלו הצעה משתלמת במיוחד לתוכנית חיסכון לילדים >>

למה צברנו כבר אלפי לקוחות מרוצים בתכניות חיסכון לילדים?

במשך שנים אנו פועלים בשיתוף פעולה מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות בארץ. שיתוף פעולה זה נותן לנו את ידע רחב ומקצועי לתת לכם תוכנית חיסכון לילדים הטובה ביותר בשבילכם. עד היום נפגשנו והכרנו אלפי לקוחות בעלי אופי וצרכים שונים. הצלחנו להתאים לכל אם ואב מודאגים (לפעמים גם לסבא וסבתא) את תוכנית החיסכון הטובה ביותר תוך הכרות אישית והכרת הצרכים האישיים כדי להגשים את יעדי החיסכון לעתיד כלכלי טוב יותר. לעיתים צוות המומחים גם השתמשו בהטבות מס משמעותיות שניתנו להורים וגם לסבים ולסבתות בחסכונות שונים בקרן השתלמות או בקופת גמל. לכן חשוב מאוד להכיר את החוסכים בצורה מקצועית טרם פתיחת תוכנית חיסכון כדי להתאים את התוכנית הטובה ביותר שתתן לילדכם את הסכום המקסימלי שניתן לקבל.

אם אתם צריכים עזרה בפתיחת תוכנית חיסכון לילדים, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר, דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לבנות תוכניות חיסכון לילדים המותאמת אישית לכם עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם