תוכנית חיסכון לילדים – מתחילים לחסוך לגיל המצוות

פורסם:

ילדיכם מתקרבים לגיל המצוות? מתכננים חופשה משפחתית בחו"ל כמתנת בר/בת מצווה לילד? רוצים להפיק אירוע גדול מהחיים לציון חגיגות בר/בת המצווה של ילדיכם? זה הזמן להתחיל לחשוב נכון- לחשוב חיסכון!

בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות לבחירת מסלולי חיסכון לילדים לגיל המצוות.

בראש ובראשונה – הגדרת המטרה

כמו כל פעולת חיסכון אחרת, גם פעולת החיסכון המיועדת לגיל המצוות אמורה להיות בעלת מטרה מובהקת אליה תשאפו במהלך תוכנית החיסכון. הקפידו להגדיר מהי מטרת החיסכון ומהו הסכום אותו אתם מעוניינים לחסוך לילדים במהלך התקופה.
במידה ואתם מתכננים להפיק אירוע בר/בת מצווה, הפקידו לבדוק את מכלול השירותים השונים המרכיבים את האירוע, בדקו עלויות מדויקות של כל שירות ושירות, וחשבו את הסכום הכללי אותו תדרשו להעמיד. את אותה פעולה יש ליישם לכל מטרת חיסכון אחרת לגיל המצוות, לרבות, טיול משפחתי בחו"ל, רכישת מתנה יקרת ערך לילדיכם וכדומה.

בדקו את חלופות החיסכון לילדים

לאחר שהגדרתם מראש את מטרת החיסכון לילדים, ולאחר שיש בידיכם את הסכום אותו אתם נדרשים להקצות לטובת המטרה, בדקו מהי תוכנית חיסכון לילדים האופטימאלית ביותר עבורכם, וזאת בהתאם לתקופת הזמן העומדת לרשותכם לצורך החיסכון. בכל המקרים, מומלץ להתחיל בפעולת החיסכון מספר שנים בטרם הגעת ביניכם או ביתכם אל גיל המצוות, אך גם במסגרת חודשים ספורים תוכלו להעמיד סכום כסף נכבד לצורך מימוש חלומותיכם, וזאת במידה ויש ביכולותיכם להפריש סכומי כסף נכבדים מדי חודש מרגע פתיחת החיסכון ועד למועד הפירעון.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של מסלולי חיסכון לילדים לטווח הקצר או הבינוני המוצעים לכם הן בבנקים המסחריים הפועלים בישראל והן באמצעות חברות הביטוח. בדקו היטב את החלופות השונות העומדות לרשותכם, ובחרו במסלולי החיסכון האטרקטיביים ביותר עבורכם.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

שתפו את ילדכם בתוכניות שלכם

שיתוף ילדכם במהלך הגדרת התוכניות לאירוע בר/בת המצווה, היא פעולה המאפשרת לכם להקנות לילדכם ערכים חשובים בכל הקשור להתנהלות כלכלית וניהול תקציב. הסבירו לילדיכם את מכלול האפשרויות העומדות בפניו: טיול לחו"ל, רכישת מוצר עליו הוא חולם, קיום אירוע בר/בת מצווה וכדומה. בנוסף, הסבירו לו מהן העלויות הכלכליות הנלוות לכל צעד, ואפשרו לו לקחת חלק פעיל בקבלת ההחלטות. פעולת השיתוף תעניק לילדכם תחושת אחריות ובגרות, וזאת תהיה הכנה מצוינת לרגל כניסתו לגיל המצוות.

ניהול תקציב משפחתי – המרכז הישראלי לחיסכון

יישום פעולות לניהול תקציב המשפחה מומלצות בכל רגע נתון ובלי קשר לאופן תכנון החיסכון שלכם לגיל המצוות. היוועצות עם אנשי מקצוע המתמחים בניהול תקציב המשפחה, יאפשר גם לכם להרכיב תוכנית פעולה תקציבית המותאמת ליכולות הכלכליות שלכם ולרמת החיים האישית של כל אחד ואחת מבני המשפחה. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מאמנים אישיים ויועצים כלכליים המתמחים בבניית תוכנית ניהול תקציב משפחתי.

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו למצוא מגוון נרחב של שירותי לווי, הכוונה וכלים מעשיים, אשר יסייעו לכם בסופו של הליך להרכיב תוכנית תקציבית שתוביל לצמיחה כלכלית בחיי המשפחה שלכם.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם