חיסכון לכל ילד: קופת גמל של אלטשולר שחם מובילה בגיוסים

פורסם:

על פי הפרסומים באתר כלכליסט, אלטשולר שחם בית השקעות גייסה כמחצית מהחסכונות לכל ילד שנבחרו בקופת גמל. על פי הנתונים בכתבה, כ – 70% מכלל הציבור הזכאים לתוכנית חיסכון לכל ילד בחרו את אפיק ההשקעה בקופת גמל, מתוכם כ- 55% בחרו לנהל את תוכנית החיסכון בקופת הגמל של אלטשולר שחם.

בכתבה נאמר כי מתוך 900 אלף חשבונות שנפתחו רק כ 270 אלף בחרו בתוכנית חיסכון בבנק (כ30% בלבד)  והשאר בחרו באפיק השקעה בקופת גמל. כאמור, יותר ממחצית בחרו באלטשולר שחם. בנוסף, בית ההשקעות פסגות הצליח לגייס כ- 15% מכלל החשבונות שנפתחו בקופת גמל למרות שפסגות הגוף הגדול ביותר בישראל אלטשולר שחם הצליח לגייס יותר, הרבה יותר.

על פי הנתונים במקום השלישי בגופים המוסדיים שגייסו תוכנית חיסכון לילדים נמצאת חברת הראל עם נתח של כ- 10% בלבד. על פי הנתונים מדובר בכ- 60 אלף חשבונות שנפתחו בחברת הראל.

המפתיעה ביותר היא אנליסט עם גיוס של מעל 2.5% מכלל קופת הגמל שנפתחו כתכנית חיסכון לילדים.

המאכזבת ביותר היא חברת הביטוח מגדל שהצליחה לגייס כ2% בלבד מכלל קופת הגמל שנפתחו.

עדין לא בחרתם איפה לנהל את תוכנית חיסכון לכל ילד?  יש לכם עד יוני להחליט!

הורים שעדין לא צירפו את ילדיהם לתוכנית חיסכון לכל ילד יוכלו לעשות זאת רק עד אמצע השנה. מרגע שנפתחה ההרשמה – לפני חודשיים- הצטרפו כ 40% מכלל האוכלוסייה הזכאית, נתון מרשים מאוד ביחס לזמן! אל תתעכבו יותר מידי נצלו את ההטבה שקבלתם ורוצו להצטרף לחיסכון לכל ילד מטעם המדינה.

רוצים לפתוח תוכנית חיסכון נוספת לילדים?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לתכנן תוכנית חיסכון לילדים המתאימה בדיוק לכם. על ידי תכנון נכון ניתן להגיע לתוצאות נהדרות. צרו איתנו קשר עכשיו ונציג שלנו ישמח לעמוד לשרותכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם