חיסכון מנוהל בחברת ביטוח – הפתרון הטוב ביותר לריבית הנמוכה בבנק!

פורסם:

כספי החיסכון שלכם עדיין מצויים בבנק למרות הריבית הנמוכה המוצעת לכם במסלולי הפיקדונות והחיסכון השונים? מחפשים אחר אלטרנטיבת חיסכון שתעניק לכספכם את הערך האמיתי לו הוא ראוי? זה הזמן לדעת יותר מסלולי החיסכון המנוהל המוצעים לכם כיום על ידי יותר ויותר חברות ביטוח ובתי השקעות.

חיסכון מנוהל בחברת ביטוח – מה זה בכלל?

חיסכון מנוהל בחברת ביטוח הוא למעשה מסלול חיסכון המאפשר לציבור החוסכים להשקיע את כספי החיסכון שלהם באפיקי השקעה כאלו ואחרים הנבחרים עבורם בקפידה על ידי מנהלי השקעות מנוסים ומיומנים. חיסכון זה מעמיד לרשות כל אחד ואחת מהחוסכים מגוון רחב של יתרונות פיננסיים אותם לא ניתן להשיג באמצעות מסלולי החיסכון הבנקאים, ובעיקר לא בתקופות בהן הריבית המוענקת לכם על כספי החיסכון נושקת לנקודת ה-אפס.

בין יתר היתרונות הפיננסיים הנלווים למסלולי החיסכון המנוהל תוכלו למצוא:

  • השגת ערך אמתי לכספכם באמצעות השקעתו באפיקי השקעה מגוונים היכולים לייצר עבורכם תשואה גבוהה יותר מזו המוצעת לכם במערכת הבנקאית.
  • התאמה אישית בין אפיקי ההשקעה לבין יכולותיכם הכלכליות ואופיי שלכם בתור חוסכים ומשקיעים.
  • פדיון מיידי של כספי החיסכון ללא עמלות בנקאיות וללא דמי יציאה –כמו כן, ניתן לעבור בין מסלולי ההשקעה השונים המוצעים לכם ללא תשלום עמלות בגין המעבר.
  • דמי ניהול קבועים ומבוטחים שאינם משתנים לאורך כל תקופת החיסכון.
  • מעבר בין מסלולי ההשקעה ללא תשלום מס על רווחי ההון – המיסוי מתבצע רק בעת פדיון הכספים על ידיכם.
  • ניהול תמידי לכספי החיסכון שלכם- בחיסכון המנוהל הכסף שלכם זוכה ליחס תמידי מצד מנהלי החיסכון, כאשר כל פעולת השקעה מקבלת את אישורכם בהתאם לתנאי החיסכון והניהול.

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לחיסכון מנוהל – לחצו כאן >>

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מי יכול להצטרף למסלולי החיסכון המנוהל בחברת ביטוח?

אל מסלולי החיסכון המנוהל  יכולים להצטרף כל אחד ואחת מכם המחזיק ברשותו חסכון בנקאי, או לחלופין, כל אחד ואחת מכם המחזיק בכסף פנוי ונזיל המיועד למטרות השקעה או חיסכון. כיום, יותר ויותר חברות ביטוח ובתי השקעות מעמידים לרשותכם לקוחותיכם את אופציות החיסכון המנוהל, ולנוכח הריבית האפסית המונהגת במשק בשנים האחרונות וכפועל יוצא מכך לחוסר ערך של כספכם המצוי במסלולי החיסכון הבנקאיים, החיסכון המנוהל מהווה את חלופת החיסכון וההשקעה האופטימלית ביותר עבור רבים מכם.

הריבית בשפל וזה הזמן להעביר את כספי החיסכון שלכם לאפיק השקעתי שיניב עבורכם את התשואה המיוחלת! החיסכון המנוהל הזוכה גם לכינוי: פוליסת חיסכון בחברת ביטוח, מאפשר לכל אחד ואחת מכם לפתוח תוכנית חיסכון מנוהל לטווח הקצר, הבינוני והארוך באמצעות הפקדה חודשית קבועה או לחלופין באמצעות הפקדה חד פעמית בהתאם לגובה הסכום הנדרש על ידי חברת הביטוח או בית ההשקעות.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם