מספר דברים שחשוב שתדעו על קרן הפנסיה שלכם

פורסם:

קרנות הפנסיה המשלבות בתוכן מספר מסלולי חיסכון פנסיוני לצד כיסויים ביטוחיים, מהוות עבור כלל האוכלוסייה העובדת בישראל, את אמצעי החיסכון הגדול והמשמעותי ביותר במהלך החיים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימה של דברים שחשוב שתדעו על קרן פנסיה שלכם.

  • כל אחד מהחוסכים בקרנות הפנסיה השונות מכונה: עמית בקרן פנסיה, והוא רשאי לבחור באופן עצמאי בין מסלולי החיסכון השונים המוצעים לו על ידי הקרן.
  • קרנות הפנסיה השונות פועלות בהתאם לתנאים המופיעים בתקנון הקרן, כאשר חלק מהתנאים משתנים בין קרנות הפנסיה השונות וזאת בהתאם למדיניות הניהול של הקרן.
  • קרנות הפנסיה גובות מכל אחד מעמיתי הקרן דמי ניהול חודשיים עבור ניהול הקרן.
  • גובה התשלום המשולם על ידי קרנות הפנסיה לעמיתים לאחר פרישתם לגמלאות או במקרים של פטירת העמית (התשלום עובר לשאיריו של העמית), נקבע בהתאם לסכום אותו חסך העמית לאורך כל התקופה, הרווח הנצבר בקופה מפעולות השקעה כאלו ואחרות אשר נוהלו על ידי הקרן, חישובים אותם מבצעת הקרן בהתאם לתוחלת החיים הצפויה ובהתאם להיקף התביעות העתידיות מצד יתר העמיתים בקרן בנוגע למימוש כספי הפנסיה ובהתאם להיקף הכספים הקיימים בקרן.
  • כלל הכספים המופקדים לקרנות הפנסיה הינם כספים המוגנים על פי חוק מפני הטלת עיקולים ולכן לא ניתן לעקלם לאורך כל תקופת הימצאותם בקרן.
  • קרנות הפנסיה מעמידות לרשות כל עמית מבחר מסלולים ביטוחיים הכוללים בתוכם כיסוי ביטוחי לפנסיית שאירים, כיסוי ביטוחי בגין אובדן כושר עבודה ועוד.
  • לרשות כל חוסך עומדת האפשרות לבחור את קרן הפנסיה האופטימלית ביותר לצרכיו.

מבדק פנסיוני עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

לאחר הצטרפותכם (או מעברכם) לקרן פנסיה כזו או אחרת, אנו ממליצים לכם לקיים מבדק פנסיוני מקיף אחת לשנה, וזאת בהתאם להמלצות משרד האוצר. אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו ליהנות ממבדק פנסיוני הנערך על ידי מיטב המומחים מטעמנו בתחומי החיסכון הפנסיוני והביטוח.
מטרת המבדק היא לבחון האם קיימים פערים בין הפנסיה הקיימת לבין צרכי החיסכון הפנסיוני שלכם, על מנת לבנות עבור כל אחד ואחת מכם תכנית פנסיונית המותאמת לכלל צרככם. בנוסף לשירותי המבדק הפנסיוני, אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון, מעמידים לרשותכם שירות הכוונה בכל הנוגע לקיום השוואה בין קרנות הפנסיה השונות, וזאת לצורך בחירתה של קרן פנסיה והתאמתה לצרככם.
למידע נוסף אודות המבדק הפנסיוני המוצע על ידינו לחצו כאן.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן פנסיה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם